Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-07, 15:53   #461
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Elinblu: den var fiiin

Har hatt homeparty i kveld og kjøpt en del barneklær, samt at jeg kjøpte disse to i helgen som var

Maken som mine, bare at jeg kjøpte tunikaen i mørkeblå. Må si du har god smak.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 29-08-07, 15:54   #462
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Eksakt samme sett jeg også, bare i beige

God smak dere

Gammel 29-08-07, 15:55   #463
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Chicas i Jacob Aallsgt på Majorstuen fikk inn ny forsyning mandag. Ellers har Linneas hage i Nittedal et OK utvalg. Madonna og Zant (CC West)har vel også?

Og Cara i Drammen dersom du er på de trakter

Gammel 29-08-07, 16:07   #464
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Og Cara i Drammen dersom du er på de trakter

Og "Fine ting" på Byporten har også tatt inn Odd Molly nå (faktisk).

Gammel 29-08-07, 17:56   #465
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Eksakt samme sett jeg også, bare i beige

God smak dere

Skal vi leke sammen

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 29-08-07, 18:01   #466
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Chicas i Jacob Aallsgt på Majorstuen fikk inn ny forsyning mandag. Ellers har Linneas hage i Nittedal et OK utvalg. Madonna og Zant (CC West)har vel også?

aiai bor i stavanger jeg...

noen som vet hvor di selger her i nerheten?

syllan er ikke aktiv  
Gammel 29-08-07, 18:07   #467
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av syllan, her.

aiai bor i stavanger jeg...

noen som vet hvor di selger her i nerheten?

I følge en tråd på mote.no skal so sophie ha OM.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 29-08-07, 18:38   #468
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg må bare innom for å fortelle hvor høyt elsket den ene av mine nye Sass & Bide bukser er.

Gammel 29-08-07, 22:20   #469
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt bunad til prinsen. Lenge til han skal bruke den (jul), men den var til halv pris, så da måtte jeg bare slå til. (ikke at den var kjempebillig okke som men )

Frigg av By-Torinn

Nikkers til denne

Gammel 29-08-07, 22:52   #470
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har kjøpt bunad til prinsen. Lenge til han skal bruke den (jul), men den var til halv pris, så da måtte jeg bare slå til. (ikke at den var kjempebillig okke som men )

Frigg av By-Torinn

Nikkers til denne

knall tøff!
hvor får du kjøpt by-torinn? har sett en fin jente bunad men den butikken veninna mi kjøpte den i er nedlagt nå...

syllan er ikke aktiv  
Gammel 29-08-07, 22:55   #471
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av syllan, her.

knall tøff!
hvor får du kjøpt by-torinn? har sett en fin jente bunad men den butikken veninna mi kjøpte den i er nedlagt nå...

Jeg kjøpte på barnas beste - byens Reflex-butikk.

men de er dyre da - synes nesten 900 for en barnebunad er styggdyrt. (med 50 % blir alt så meget bedre da)

Du kan jo sjekke på sidene etter forhandlere kanskje?

http://www.by-torinn.info

Gammel 30-08-07, 10:54   #472
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg kjøpte på barnas beste - byens Reflex-butikk.

men de er dyre da - synes nesten 900 for en barnebunad er styggdyrt. (med 50 % blir alt så meget bedre da)

Du kan jo sjekke på sidene etter forhandlere kanskje?

http://www.by-torinn.info

takk for link

ja det er svindyrt... men så er det så kjekt å ha også da hehe

syllan er ikke aktiv  
Gammel 30-08-07, 13:38   #473
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt denne til femåringen, på LaRedoute.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 30-08-07, 13:57   #474
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Handlet mitt første babyplagg til nurket i magen

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-08-07, 15:08   #475
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg gjort årets undertøykupp! Var innom Marinka for å kjøpe en hverdagsbh, der hadde de 80% på en del Prima Donna. Fant min str. og fikk to sett til 640 kr, full pris 3200 kr.

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 30-08-07, 16:44   #476
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

I dag har jeg gjort årets undertøykupp! Var innom Marinka for å kjøpe en hverdagsbh, der hadde de 80% på en del Prima Donna. Fant min str. og fikk to sett til 640 kr, full pris 3200 kr.

Det er så gøy å gjøre sånne kupp

Grattis med god handel!!!!

nikki er ikke aktiv  
Gammel 30-08-07, 17:38   #477
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Er det den som ligger i Kirkeveien? I såfall løper jeg...i morgen tidlig For et kupp!

Mannen var ute med lillesøster i dag og jaggu havnet de på almalukke! Mannen plukket ut denne fleecejakken(fant bilde på Madsogmille)
http://madsogmille.dk/view-big.asp?i...mille-3927.jpg

Og i tillegg fikk lillesøster en svært råsa kosekjole fra Molo,har ikke bilde av den.

Litt overrasket over at de var på shopping Mannen går aldri i butikker, såfremt det ikke har med elektronikk og byggevarer å gjøre!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 30-08-07, 17:39   #478
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Handlet mitt første babyplagg til nurket i magen

Den så god ut!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 30-08-07, 22:15   #479
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den dressen har jeg også sett litt på, Guniss. Har lyst il å kjøpe den. Nydelig!

Jeg kjørte innom Super G på Alna-senteret i dag og fikk meg en Norrøna Nansen-jakke til 999,-. 1000,- spart! Endelig en GoreTex jakke! Med Norrøna fleece-jakken min under blir den fin til våren på lage trilleturer. Får den faktisk på meg nå også men det ble litt trangt.

Denne jakken, bare i en lysere (brun) farge med mørkere brun/grå under armene:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 30-08-07, 22:36   #480
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Følgende er bestilt og skal brukes i navnefesten:

med denne til:

Storebrødrene skal ha dette:

Så nydeløig antrekk! Hva heter han da?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.