Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #17

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-24, 13:03   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Haha. Det vet jeg ikke.
Med «dere» så mente jeg alle som bor i Oslo (i dette tilfellet, jeg tror dessverre de får mye kjeft alle steder)

(Min utheving).

Den lokale FB-gruppen her er en ganske bilorientert og tidvis gubbedominert sak, men selv der, er det slik som dette det ser ut:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Skjermbilde 2024-01-18 130701.pdf.jpg (68,4 KB, 257 visninger)
Gammel 18-01-24, 13:16   #2
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

(Min utheving).

Den lokale FB-gruppen her er en ganske bilorientert og tidvis gubbedominert sak, men selv der, er det slik som dette det ser ut:

Jeg er klar over at ikke alle kjefter altså. Men jeg er forbauset over hvor mye kjeft de får. Det gir liksom ingen mening, uten ville man jo blitt stående fast.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 13:20   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg er klar over at ikke alle kjefter altså. Men jeg er forbauset over hvor mye kjeft de får. Det gir liksom ingen mening, uten ville man jo blitt stående fast.

Jeg tror noen bare kjefter på alt som står i veien for dem, uansett hva årsaken er. Og noen kjefter fordi brøytebilen tillater seg å bråke, midt på natta. Og vekke folk som skal på jobb neste dag - for å holde veiene åpne så de kommer seg på jobb. Og noen kjefter fordi brøytebilene ikke greier å simultanbrøyte alle veiene samtidig. Det skulle helst vært en brøytebil per gatestubb, slik at alt blir snøfritt samtidig. Nei, mye irrasjonelle folk der ute.

På jobb får vi alltid en del henvendelser fra folk som klager på at huset deres rister når brøytebilen kjører forbi. Uten at det er noe vi kan gjøre noe med.

Gammel 18-01-24, 17:21   #4
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

T-banelinjen hjem til meg er innstilt pga snømengdene her i Oslo, så Ruter har satt opp maxitaxier for å kjøre folk hjem. Prisverdig. Men så fylles de opp med folk som skal på ski og i Tryvann da. (og ja, jeg måtte på jobb i dag. Og datteren på 16 må på skolen.) I morgen kan jeg ha hjemmekontor, så da blir det vel til at jeg kjører henne til (sentrums-)skolen da.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 19-01-24, 08:26   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

T-banelinjen hjem til meg er innstilt pga snømengdene her i Oslo, så Ruter har satt opp maxitaxier for å kjøre folk hjem. Prisverdig. Men så fylles de opp med folk som skal på ski og i Tryvann da. (og ja, jeg måtte på jobb i dag. Og datteren på 16 må på skolen.) I morgen kan jeg ha hjemmekontor, så da blir det vel til at jeg kjører henne til (sentrums-)skolen da.

Fortsatt stengt ser jeg.

Korrigering, ser jeg på nettsiden så er det åpent, men appen svarte først at det var stengt.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 14:42   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

(Min utheving).

I FB-gruppen for mitt borettslag var det 1 som sutret over at bussen ikke gikk (delvis fordi folk parkerer midt i veien, slik at bussen ikke kommer forbi) og 3 som sutret over at gjesteparkeringen ikke var måket.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.