|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråd #17
(Min utheving).
#2 |
can-jur
|
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror noen bare kjefter på alt som står i veien for dem, uansett hva årsaken er. Og noen kjefter fordi brøytebilen tillater seg å bråke, midt på natta. Og vekke folk som skal på jobb neste dag - for å holde veiene åpne så de kommer seg på jobb.
#4 |
En som trener
|
![]() Sv: Gruffetråd #17T-banelinjen hjem til meg er innstilt pga snømengdene her i Oslo, så Ruter har satt opp maxitaxier for å kjøre folk hjem. Prisverdig. Men så fylles de opp med folk som skal på ski og i Tryvann da. |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Fortsatt stengt ser jeg. |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
I FB-gruppen for mitt borettslag var det 1 som sutret over at bussen ikke gikk (delvis fordi folk parkerer midt i veien, slik at bussen ikke kommer forbi) og 3 som sutret over at gjesteparkeringen ikke var måket.
![]() |
|
|