Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #17

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-24, 11:28   #11
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Det er ikke alltid jeg skjønner hvorfor det blir komplett kaos på Østlandet pga vær, men akkurat i går skjønner jeg godt at de ble det. Det var bl.a en meteorolog som sa han aldri hadde opplevd denne type vær på de 10-15 årene han hadde jobbet som meteorolog. Så full sympati både til innbyggere, brøytemannskap osv.

Enig. Himler litt når det første, moderate snøfallet på høsten kommer som julekvelden på kjerringa sjøl om det er meldt, men dette er jo noe helt anna (sjøl om jeg i kaffebloggen i går lurte på hva som foregikk siden det ikke så ut som mye snø på bildene jeg så på NRK ). Vi har jo dager her i byen også der alt stopper opp, sist for en måneds tid siden. Brøyteberedskapen er dimensjonert for normal vinter på hvert enkelt sted, og da må det bli problemer på ekstremdagene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.