|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Gruffetråd #17
Jeg er motsatt av de fleste her, jeg syns det er helt greit å snakke i tlf på en offentlig plass og reagerer ikke som mange her.
#2 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal man ikke kunne snakke i telefon på en offentlig plass? Nei, det plager meg ikke. |
![]() |
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Jo jeg synes jo det. Er mer at jeg blir sur når jeg er stuck i nærheten av noen i lengre tid og de prater og prater og prater. Ofte høyere enn om personen satt ved siden av. På toget hører gjerne hele kupeen. Men det er jo mitt problem.
#4 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Gruffetråd #17Jeg gjentar meg selv her tror jeg: Å snakke i telefonen på et offentlig sted hvor det å snakke er naturlig eller forventet er selvsagt greit, med mindre man snakker veldig høyt med skingrestemme. Å ha høytaleren på slik at samtalepartneren høres også, er IKKE greit fordi frekvensen gjør at stemmen blir skarpere og vesentlig mer slitsom enn en helt IRL-samtale. For mange rundt er det to veldig forskjellige ting. Og uansett er det ikke selvsagt at den man snakker med synes det er greit å bli hørt av andre, kanskje uten å vite det. Så spør i hvert fall den personen om det er greit å bli satt på høytaler. |
![]() |
![]() |
|
|