Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #17

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-24, 09:42   #1
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg gikk på kafé med min venninne fra Bergen for et par uker siden. Dvs jeg var på kafeen. Hun var med på telefonen. Vi snakket i 45 minutter. Ikke på høytaler såklart. Er det verre enn om vi begge hadde vært der og snakket? Lurer oppriktig. Jeg syntes jo det var veldig koselig med selskap.

Jeg er motsatt av de fleste her, jeg syns det er helt greit å snakke i tlf på en offentlig plass og reagerer ikke som mange her.

Gammel 12-01-24, 10:28   #2
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg er motsatt av de fleste her, jeg syns det er helt greit å snakke i tlf på en offentlig plass og reagerer ikke som mange her.

Skal man ikke kunne snakke i telefon på en offentlig plass? Nei, det plager meg ikke.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 12-01-24, 10:57   #3
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Skal man ikke kunne snakke i telefon på en offentlig plass? Nei, det plager meg ikke.

Jo jeg synes jo det. Er mer at jeg blir sur når jeg er stuck i nærheten av noen i lengre tid og de prater og prater og prater. Ofte høyere enn om personen satt ved siden av. På toget hører gjerne hele kupeen. Men det er jo mitt problem.

Gammel 12-01-24, 15:32   #4
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg gjentar meg selv her tror jeg: Å snakke i telefonen på et offentlig sted hvor det å snakke er naturlig eller forventet er selvsagt greit, med mindre man snakker veldig høyt med skingrestemme. Å ha høytaleren på slik at samtalepartneren høres også, er IKKE greit fordi frekvensen gjør at stemmen blir skarpere og vesentlig mer slitsom enn en helt IRL-samtale. For mange rundt er det to veldig forskjellige ting. Og uansett er det ikke selvsagt at den man snakker med synes det er greit å bli hørt av andre, kanskje uten å vite det. Så spør i hvert fall den personen om det er greit å bli satt på høytaler.

Strå er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.