|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Faren min er mitt livs anker og klippe. Han er udødelig i mitt hode og jeg kan ikke forestille meg livet uten å ha ham der. Han gir meg råd, han lytter, han trøster og er de som får verden i vater og ting i perspektiv. Han gjør ikke så mye praktisk for meg, men han gir meg gode innspill, er djevelens advokat og en fantastisk støttespiller. Han er alltid der. Han har et fantastisk humør og pågansgmot og engasjement som smitter.
![]() |
#2 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Han ga meg iMac i julepresang.
![]() |
#3 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?
Er vi søstre?
![]() |
#4 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Niks, har så og si ingen kontakt med han, mer et "nødvendig onde" jeg må forholde meg til fordi han og min mor ikke er skilt, og han fremdeles lever. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|