|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Sv: Reisemål i januar/februarAthen er litt sånn acquired taste, synes jeg – alle de antikke ruinene og museene er jo utvilsomt fantastiske, men selve byen er nokså kaotisk og shabby, og det tar tid å finne ut av hvor man skal gå. Men jeg fikk endelig skikkelig smaken for den da jeg var der på konferanse i slutten av august. Det gjorde skikkelig forskjell å bo like i nærheten av Monastiraki t-banestasjon, så det anbefaler jeg – før har jeg alltid bodd mer eller mindre i Plaka. Kan også varmt anbefale restaurant Dopios.
![]() |
#2 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Reisemål i januar/februar
Kaotisk og shabby er litt mitt inntrykk også. Og det er nok litt derfor jeg ikke har prioritert det, og i hvert fall ikke når vi har reist med barn. Men, om det er snakk om en langhelg og bare oss to, så tenker jeg å se ruiner og museer er nok program. Det viktigste ellers er om det er mulig å finne en airbnb med et lite uteområde. Eller til og med flotte seg med hotell med en eller annen mulighet til å sitte ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|