![]() |
#381 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag? #15I dag blir det røye med potet, gulrot, agurk og rømme. Gleder meg! |
![]() |
![]() |
#382 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag? #15Kyllingvinger åpenbart. En litt sliten mann skulle handle "for uka" mens jeg var på svømmekurs med minstemor. Men ingen hadde skrevet handleliste så... Null joghurt og en middag. De hadde en stor pakke kyllingvinger på tilbud. En unge blir happy, de andre to, nei. Så må nok finne noe annet i det minste yngste spiser.
#383 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hva er det til middag? #15I dag skal vi ha elgkarbonader med makaronistuing til (sønnens favoritt). Lager karbonadene selv, vi har mye elgkjøtt i fryseren.
#384 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva er det til middag? #15Vi har kylling som må spises, så indisk kylling tenker jeg.
#385 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva er det til middag? #15I dag blir det rester fra Yngstes bursdagselskap i går. Chili con carne. |
![]() |
![]() |
#387 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva er det til middag? #15Ut og spise indisk |
![]() |
![]() |
#388 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva er det til middag? #15Kjøttkaker i brun saus, kålstuing og poteter. Raspa gulrot + nyrørt tyttebær.
#389 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag? #15Pizza i dag.
#390 |
Lesende
![]() Sv: Hva er det til middag? #15
Eller ikke. De restene tok selvsagt Yngste med seg hjem i går. Restemiddag ble det likevel, vi lagde rådyrfilet med saus, sopp med mere på torsdag, resten ble middag til oss i dag. Nam. |
![]() |
![]() |
#391 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva er det til middag? #15I går hadde vi bakt potet med smør/kryddersmør, rømme, revet ost, mais, rødløk og bacon.
#392 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva er det til middag? #15I går hadde de virkelig ingenting av det jeg ville kjøpe på butikken, så jeg måtte finne på noe helt annet.
![]() |
#393 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Hva er det til middag? #15Lørdag: Pasta med pinnekjøtt, pesto etc. Veldig godt! |
![]() |
![]() |
#395 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hva er det til middag? #15Alle vi tre som bor her i ukedagene, jobber sent i dag, så det blir ingen felles middag. Jeg har nettopp spist god Fjordland fiskesuppe og de to andre finner sikkert på noe lignende. Slik blir det av og til. |
![]() |
![]() |
#396 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva er det til middag? #15I går ble det en ganske vellykket kombo av ting som måtte spises opp: stekte cherrytomater (som var innskrumpet i en skål i kjøleskapet), kokt brokkoli, en avokado på deling som ikke var moden da vi egentlig skulle spise den, pasta, noen kyllingbiter stekt med hvitløk og sitron, og en revet parmesanrest.
#397 |
Lesende
![]() Sv: Hva er det til middag? #15
Det er lenge siden jeg har lagd. Jeg setter det opp søndagsmiddag her. I dag blir det ikke noe middag. |
![]() |
![]() |
#398 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva er det til middag? #15Jeg tok rester av en pastaform fra i går, yngste stekte en kyllingburger, de to andre kommer etterhvert, men da er jeg gått på trening. Middag i ukedagene er tett og slett et håpløst prosjekt. |
![]() |
![]() |
#399 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva er det til middag? #15Hadde så lyst på crispy duck, men hadde verken duck eller pannekaker. Stekte pannebrød, strimlet grønnsaker og laget hoisinbasert dipp til. |
![]() |
![]() |
|
|