|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Sv: Märtha Louise og media
Synes egentlig det er ok at han er gjennomført ko-ko, mye verre med de som vekslet mellom helt, vanlig meninger og ko-ko meninger
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg synes ikke det er ok at han verken som delvis eller gjennomført koko, hoder på slik han gjør. Det er skadelig. Det er slemt. Det er utrolig manipulerende - og jeg synes det er helt utrolig fælt av ham å gjøre dette nå, i julen - fire år etter at faren til barna han er stefar for, tok livet sitt. Jeg synes alle bør si noe om dette - både alle myndige medlemmer i kongefamilien, og alle oss nordmenn, som han bare har forakt overfor.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvem sikter du til da?
![]() |
![]() |
|
|