![]() |
#581 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Da jeg gikk ut for å hente avisen (jepp, vi abonnerer på papiraviser) ungikk jeg å ramle på ryggen. Fuktigheten på trappa hadde fryst til. Jeg sklei, men berga meg og ble spart for knall og fall og hjernrystelse og what not. Puh. |
![]() |
![]() |
#582 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Godt det gikk bra, Strå!
#583 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Mannen og jeg snakket om politikk på t-banen i morges, som vi alltid gjør. Vi begynte med Donald Trump og endte med gårsdagens politiske kvarter. Da vi hadde sittet ca. 20 minutter, ble vi snakket til av en eldre mann med afrikansk bakgrunn som mente det var så spennende å høre på oss. Han tvang til og med jenta ved siden av seg til å ta ut øreproppene.
![]() |
#584 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Haha, Input. |
![]() |
![]() |
#585 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Så kos, Input. Jeg og en venninne satt og skravlet på t-banen tidligere, om Livet og whatnot, og en eldre dame som satt ovenfor oss kommenterte da hun gikk av, at det var deilig å overhøre en "ordentlig samtale om ordentlige ting". Ingen skam for å lytte, altså.
#586 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16
Min oldemor og en venninne satt og skravlet på t-banen en gang. Da mannen som satt ved siden av skulle gå av, takket han for underholdningen.
#587 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Jeg har fått eksamensresultat i dag, og jeg er helt |
![]() |
![]() |
#589 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Gratulerer med eksamensresultat Jålebeinet, og til eldstemannen din med jobb!
#590 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Jeg elsker denne tråden. Hver dag er det flust med herlige og oppmuntrende historier. |
![]() |
![]() |
#591 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Nå har vi pyntet juletreet.
#592 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Jeg er så fornøyd med meg selv; har satt meg opp til mange nødvendige klesvask i vaskeriet, og har i den forbindelse stoppet og reparert en ulljakke og to hull i et dynetrekk før de går i vask. |
![]() |
![]() |
#593 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Det har kommet en god del snø i sentrum her i dag, og siden de har ploget på veiene så er det litt høye kanter på fortauene ved fotgjengerfeltene. Det var en gammel dame som nok ble stående og vente, hun gruet seg vel for å tråkke over kanten og ut i veien. Så stopper en varebil, og ut hopper en sprek ung mann. Han stanser trafikken med bilen sin, går bort og støtter damen over veien og helt til bussholdeplassen. |
![]() |
![]() |
#594 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Eldste ble med på juleavslutning på skolen til yngste i dag, og han koset seg
#595 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Eg sjølv. Eg er glad for at eg hadde energi til å måke ute, og at eg faktisk kom såpass i drivet at eg tok det meste av snøen hos naboen også. Ikkje fordi eg er så edel, men eg blir oppriktig glad av å kunne glede andre.
#596 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Koselig å se hvor glade folk blir bare man sier spontant God Jul til dem på gaten hvis man får øyekontakt. |
![]() |
![]() |
#597 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16I dag har jeg vært å levert min eske til familien “min” fra Gi en jul. Det var så utrolig fint å se alle som kom bærende inn med esker til sine familier, det er mye hjertevarme og giverglede å se nå om dagen.
#598 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Bergenstur forrige helg! Kos med mamma.
#599 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16I dag er jeg glad og takknemlig for at vi får feire jul hjemme, med alle rundt bordet. Sent i går kveld fikk vi telefon om at den ene ungdommen vår har vært med i en front mot front-kollisjon, og vi har tilbragt natta på et venteværelse. Det går ganske bra, og de har hatt englevakt da uhellet først var ute. |
![]() |
![]() |
#600 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Min supersosiale sønn har hatt overnattingsbesøk, og det er fint å høre latter og godt humør mens de spiller, er ute og aker eller som nå, trikser med ball i garasjen.
|
|