Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tipsing

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-23, 11:00   #14
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tipsing

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg gjør det på samme måte. Jeg tror ofterejeg tipser under enn over 5%.

Den gang jeg gikk med avisen fikk jeg julegave fra en del av stedene vi leverte til. Det kunne ligge en konvolutt med 50,- merket til avisbudet. Jeg husker det som en veldig følelse av å bli sett og at jobben ble satt pris på. Sånn sett burde jeg tipse litt mer. Men jeg aner ikke hvem som leverer avis og pakker for tiden. Bud på¨døra har vi sjelden. Ikke blir det det samme å tipse voksne som den følelsen jeg som tenåring fikk heller.

Jeg pleide å legge ut konvolutt med 50 eller 100 kroner til avisbudet på julaften, men nå har jeg sluttet av samme grunn som du oppgir.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:34.