Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken strømavtale er BEST på pris nå?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-23, 20:28   #7
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken strømavtale er BEST på pris nå?

Du må regne på månedspris mot påslag for spotavtaler. Vi har coop avtale på 9 kr måned pluss 3,54 øre/kWh. Hvis jeg sammenligner den med en annen leverandør som tar 39 kr per måned pluss 2 øre på slag så er det forbruket mitt som avgjør hvem som blir billigst.
Coop avtalen blir billigst for forbruk under 1950 kWh mens den andre blir billigst for forbruk over 1950 kWh. For oss er coop avtalen billig i typisk 9 av årets 12 måneder, derfor har vi valgt den.

På en av sekundær eiendommene mine valgt jeg en med 0 i fastledd , men det viste seg at man da ikke får tilgang til forbruksdata underveis, da måtte man ut med 39 kr i fastledd der også, så man må lese alt med liten skrift.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.