|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Psykiater-saken
Ok, takk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Psykiater-sakenInteressant innlegg av en pasient opprinnelig skrevet som Facebook-innlegg på vg i dag. Han skriver han har ingen grunn til å betvile varslene mot han, men håper lisensen kan gis tilbake.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 08-12-23 kl 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor håper du har får lisensen tilbake? Vil vi ha leger som ikke klarer holde seg innenfor grensene?
![]() |
#4 |
rakkarpus
|
Ser det kan misforstås, ikke jeg som mener det, han som skrev innlegget i vg.
![]() |
#5 |
Leser
|
Det er vel kjent at det blir rettsak av dette? Tror den blir interessant å følge med på. Dette med helsetilsynet er veldig ukjent for meg. Hva har de lov til? Hva er rammene? Etc
![]() |
|
|