|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tvDette er jo slik som vi må være kle over og diskutere.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tv
Det føles som om journalistikken er død. Du MÅ ha minst en som «står frem» for å skriveom en sak, selv når det er et system som svikter.
![]() |
#3 |
Dragedytteren
|
Det har de drevet med lenge. Jeg fremmet en sak i kommunestyret for maaange år siden, om ikke å trekke i sosialhjelp for mottatt barnetrygd. Noe av det journalisten spurte om da vi skulle avtale intervju, var om jeg kjente noen som ble rammet av trekket og kunne stille.
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
Jeg vet det! Og det er så pyton! Tror de vi er så dumme at vi må ha en sippe-historie til hver eneste politiske sak? Det fordummende og en total nedvurdering av leserne.
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
Man kan jo håpe - men debatten som har gått i SoMe rundt denne saken, gjør med ikke veldig optimistisk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Leser
|
Jeg er ikke enig. Det jeg opplever at jounalistikken divergerer. Vi har veldig mye bra jounalistikk og mye skit.
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
Du har rett i det. Men de skaper jo ikke debatt i folkedypet på samme måte som klikk-sakene gjør. Dessverre.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 27-11-23 kl 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|