Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?
Vi pleier å organisere både (desember-)bursdagsgaver og julegaver til Datteren fra hele familien, så det er snakk om ganske mange gaver til sammen. Hun har begynt å spille Magic: The Gathering og i den forbindelse kommet med et konkret ønske for første gang på mange år, et sett kort med Doctor Who-tema; det er bursdagsgaven fra oss. Og så har hun akkurat kjøpt seg gaming-PC og kommer til å få pengebidrag til den fra i alle fall oss og kanskje flere i familien.
Ellers har jeg tenkt hun skal få elektrisk tannbørste, og fra moren min får hun støvsuger. Av mindre ting har jeg tenkt å se etter noen pene spisepinner og kanskje noe ullundertøy. Og så skal jeg spørre kusinen hennes (som hun studerer sammen med, og som jobber på Outland og sikkert har litt oversikt) om tips til brettspill hun kan komme til å ha lyst på. Hvis jeg får tiden og ånden over meg, har jeg også lurt på å få trykket noen fine bilder av folk i familien og få dem rammet inn så hun kan ha dem i leiligheten sin. Det kunne jeg tenke meg å ha mer av selv også.