Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-23, 11:09   #36
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?

Vi pleier å organisere både (desember-)bursdagsgaver og julegaver til Datteren fra hele familien, så det er snakk om ganske mange gaver til sammen. Hun har begynt å spille Magic: The Gathering og i den forbindelse kommet med et konkret ønske for første gang på mange år, et sett kort med Doctor Who-tema; det er bursdagsgaven fra oss. Og så har hun akkurat kjøpt seg gaming-PC og kommer til å få pengebidrag til den fra i alle fall oss og kanskje flere i familien.

Ellers har jeg tenkt hun skal få elektrisk tannbørste, og fra moren min får hun støvsuger. Av mindre ting har jeg tenkt å se etter noen pene spisepinner og kanskje noe ullundertøy. Og så skal jeg spørre kusinen hennes (som hun studerer sammen med, og som jobber på Outland og sikkert har litt oversikt) om tips til brettspill hun kan komme til å ha lyst på. Hvis jeg får tiden og ånden over meg, har jeg også lurt på å få trykket noen fine bilder av folk i familien og få dem rammet inn så hun kan ha dem i leiligheten sin. Det kunne jeg tenke meg å ha mer av selv også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.