Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Politikeres ektefeller og aksjehandel

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-23, 15:02   #521
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Det er det kalkulerte i det som får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg. Helt fra håndteringen i valgkampen, via kastingen av Sindre under bussen og maratonintervjuene med tåre i øyekroken, til avventingen av økokrimbeslutningen (som ikke kunne blitt noen annen) og så dette. Det står seg godt selv, men det gjør meg slett ikke trygg på at det ikke har vært lignende kalkuleringer fra ekteparet tidligere også.

Sist redigert av Zulu : 13-11-23 kl 16:53.
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-23, 16:31   #522
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg syns det er leit at hun velger å fortsette som statsministerkandidat no less, og hun skal heller ikke skille seg.

Å selge ut Sindre på denne måten hun har valgt gir meg en besk smak i munnen, jeg tror ikke hun har har tatt innover seg hvilken sikkerhetsrisiko han har utgjort i tillegg til inhabilitet. Desverre overrasker ikke dette meg, det er ganske lenge siden jeg konkluderte at det viktigste for Erna er makt, alt annet er underordnet, dette var i forbindelse med alle statsrådene som valgte andre ord enn Erna ville gjort selv.

Gammel 14-11-23, 17:13   #523
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Er ikke på laget til Erna men har vel hatt et godt inntrykk av henne sånn generelt. Nå har jeg mistet all respekt for henne - litt sånn

Det er jo helt på trynet. Og at Høyre stiller seg bak det fortjener en på Bryggen i Bergen.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-23, 18:03   #524
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Hun var en kvinne jeg så opp til. Nå er hun bare.. blæ. Jeg er skuffet.

Gammel 14-11-23, 18:26   #525
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skuffa jeg også. Har jo ment hun burde gå.

Gammel 14-11-23, 19:27   #526
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leste noe om at det var lutheransk å gå ...WTF?

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-11-23, 22:03   #527
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleide å mene at hun var en stødig statsminister selv om jeg ofte var uenig med henne og veldig ofte gremmet meg over ting hun både sa og gjorde. Nå har jeg mistet all respekt for henne. Og jeg syns det er underlig med haug på at hun virker å ha tillit i Høyre.

Gammel 14-11-23, 23:13   #528
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

...

Sist redigert av Kaija : 14-11-23 kl 23:16. Årsak: Kjente på at jeg syntes jeg var ufin mot en politiker jeg ikke liker, og som ikke kan forsvare seg her.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-23, 20:02   #529
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg leste noe om at det var lutheransk å gå ...WTF?

Det er det ikke. Luther var ingen tilhenger av det. Det er katolsk

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-23, 21:42   #530
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte også at det med bot var katolsk, men klarte ikke å huske/finne gode kilder at the time.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-23, 13:57   #531
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det viser seg at Sindre fortsetter å handle aksjer, men NÅ skal han slutte dahttps://www.nrk.no/norge/dn_-finnes-...uke-1.16646186

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-23, 13:57   #532
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

For det tenker han folk skal tro p��

Gammel 21-11-23, 14:20   #533
Galathea

Galathea sin avatar

Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er han betalt av Nytt på nytt, tro?

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-23, 14:22   #534
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Nå ja.. himmel.

Gammel 21-11-23, 14:22   #535
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette må da være spikeren i kista for det som måtte vært av troverdighet?

Gammel 21-11-23, 14:27   #536
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det einaste positive med at Erna blir sittande er at det styrker venstresida. Nå må bare SV og AP bli einige om ein betre statsministerkandidat enn Støre ... #desillusjonert

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-23, 15:11   #537
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Det viser seg at Sindre fortsetter å handle aksjer, men NÅ skal han slutte dahttps://www.nrk.no/norge/dn_-finnes-...uke-1.16646186

Det har vel kommet opp som en ide at det minner om spillegalskap..

Gammel 21-11-23, 15:30   #538
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Det har vel kommet opp som en ide at det minner om spillegalskap..

Det var min tanke da jeg leste det tidligere i dag.

Gammel 21-11-23, 16:30   #539
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå må vel også Erna selv forstå, at han ikke er kontrollerbar på dette punktet.... årsaken til handelen er de nye reglene fra arbeidsgiveren hans. Jeg lurer på når Høyre selv skal våkne opp.

Gammel 21-11-23, 16:31   #540
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Høyre får aldri mer min stemme!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:08.