|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundetJeg skulle ønske ikke media dekket denne saken noe mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet
Enig; jeg har sluttet å lese; det er bare trist.
![]() |
#3 |
frakoblet
|
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundetJeg klarer ikke slutte å tenke på denne saken. Jeg har sett noen episoder av sesong 1 av Team Ingebrigtsen, og reagerer veldig på oppførselen til Gjert, og samspillet mellom ham og barna hans. Det var ikke bra. Det er mye jeg ser der som sannsynliggjør det guttene nå forteller.
Å, herregud. Jeg måtte sitte på hendene mine for ikke å svare noen av nekene der inne. Hvordan kan voksne mennesker sitte og påstå at de vet at han ikke er voldelig? Og at guttene bare gjør dette for å stoppe en konkurrent?
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundetJeg ser media skriver at han har lagt ut noe sitat-crap på Insta om at han skal "rise again" og ting i den duren.
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundethttps://www.aftenposten.no/norge/i/d...fLgLY0zT9rN6Ag
![]() |
#6 |
© All rights reserved
|
Drøyt, men jeg er på ingen måte overrasket. Men jeg kjenner på mange følelser når det gjelder mor Tone og mest av alt avsky. Selv om hun nok er et offer, hun også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
Ja, jeg kjenner på det samme. Jeg syns ikke det kan unnskyldes, for hun har jo ikke bare ikke grepet inn, i følge dette har hun mer eller mindre støttet faren i oppførselen.
![]() |
|
|