Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Politikeres ektefeller og aksjehandel

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-23, 07:27   #1
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg så 5-6 ulike intervjuer med Erna den torsdagen inkl Debatten. Synes de fikk spurt om det meste. Solvang im det personlige som jo (også) har vært diskutert veldig mye rundt omkring. Nei, han spurte ikke mye kritisk om selve saken, men han gravde dypt i privatlivet.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 16:39   #2
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg er så enig i Hanne Skartveits kommrntar i VG i dag: "Dette holder ikke, Erna". Nei, det gjør på ingen måte det. Hva slags samfunn er det vi vil ha om en av toppolitikerne våre skal få styre dette akkurat som hun vil, og at dette skal være greit? Her er det mye rusk og informasjon blir holdt tilbake.

Jeg gir forøvrig blanke i om det blir skilsmisse og deres privatliv, men jeg krever faktisk å få vite detaljene rundt om statsministerens ektefelle "spilte" på andre menneskers ulykke på bakgrunn av informasjon han fikk over en varm middag eller takeaway, mens han bodde gratis i statsministerboligen. Jeg blir kvalm over arrogansen. Fy.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.