|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandelEr det bare jeg som ikke klarer å se hvor S.S henges ut på Høyre sin nettside.
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel
Rettsaken var jo lenge etter at han trakk seg.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Wara gikk av lenge før rettssaken og kunne i den perioden gått hardt ut mot henne. Noe han på ingen måte gjorde.
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
Her står det at de reagerer, men ikke hva de reagerer på. De av oss som ikke så Politisk kvarter med Asheim, hva sa han egentlig? Jeg har heller ikke lest på Høyres nettside ... Det burde jeg kanskje ...
![]() |
#5 |
|
Jeg hørte dette på vei til jobb (som alltid), så jeg tør ikke gjengi noen direkte sitater. Det jeg reagerer på er at Finnes omtales som den store, slemme ulven hele tiden, og tidvis med direkte løgn fra Asheim selv. Han fastholder at det ikke var mulig for Solberg å finne ut av dette uten å begå lovbrudd for å få tak i informasjonen, til tross for at Solberg, Asheim og ledelsen i Høyre er opplyst om hvordan hun kunne fått tilgang til dette. Han fastholder også at det tar veldig lang tid å finne denne informasjonen, til tross for at han, og alle andre som følger med i nyhetsbildet, vet at det ville tatt et par timer. Han innrømmer at det kan ha skjedd at dette har tatt lenger tid enn det burde, men legger all skyld for det på Finnes, til tross for at det er åpenbart at Erna Solberg burde fattet mistanke minst en uke før valget og hadde mulighet til å sjekke selv.
og det skal vi alltid bli. Sist redigert av Input : 20-09-23 kl 07:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandelJeg måtte gjøre en poll. |
![]() |
![]() |
![]() |
|