Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave til svigerinne, 50 år

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-23, 19:27   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gave til svigerinne, 50 år

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Champagne er perfekt gave.

Hva kjøper jeg i så fall?

Gammel 19-09-23, 19:50   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hva kjøper jeg i så fall?

Det den ansatte du snakker med på polet sier at du skal kjøpe, når du har sagt hvor mye penger du har tenkt til å bruke. :enkel:

Tilleggstips: Du kan levere flasken inn på en blomsterbutikk og få den pyntet inn i en dekorasjon. Det er litt stilig. Vi var en vennegjeng som gjorde det til en kompis en gang, han fikk en akevittflaske og en liten turdram-kopp i tre, med navn, pyntet inn i en blomsterdekorasjon (dette var til en friluftsmann).

Sist redigert av My : 19-09-23 kl 19:56.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-23, 20:15   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hva med gavekort på Folketeateret, eller en snobbete restaurant? Det siste er litt vanskelig ift beløp da...
Jeg var akkurat på Ski Storsenter, innom en sånn partybutikk.
En idé er å kjøpe en champis, og en kul ballong eller to, med helium, og litt pyntebånd hengende nedover så ser det kult ut på gavebordet.

Gammel 19-09-23, 20:18   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var nettopp i 50-årsdag og vi (mannen og jeg) ga en flaske champagne og håndkrem, dusjskum, noen skrubber, "leppepomade med solfaktor og en spesiell aioli fra en lokalmatsjappe. Alle hudproduktene fra et merke jeg vet hun liker (Rituals) og bruker. Alt dette samlet jeg i et handlenett i bomull med kul tekst (Kappahl) og ga bort. Stor suksess.

For meg hadde Champagne blitt regiftet. Jeg synes det smaker helt grusomt og jeg drikker ekstremt sjelden alkohol (tåler det heller ikke, får utslett).

Sist redigert av Karamell : 02-10-24 kl 23:55.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-23, 22:21   #5
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Inviter henne med på teater med deg?

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.