Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-23, 14:12   #461
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Har solgt juniorsykkel og hylle på finn.

Kjøpt stol til drivhuset på gjenbruksstasjonen, passe rustikk og slitt, puter fulgte med.
Når jeg tenker meg om så er selve drivhuset også 90 % gjenbruk, 13 brukte vinduer fra finn, dobbel verandadør fra finn, grunnmur av lecastein som var til overs fra andre prosjekter, reisverket var også stort sett restmaterialer, innredning av teglstein fra mur som ble revet i huset, og gulv av 30 år gamle treplattinger.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-23, 18:17   #462
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har solgt sparkesykkel, sykkelvogn, og sykkel. Har også gitt bort/byttet maling og litt småting på en facebookgruppe.
Har kjøpt biehotell, pallekarmer og guppy.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-23, 21:42   #463
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Solgt Xbox One i går og ratt/pedal til ps4. Neste ut er ps4 og sykkel.

Gammel 19-05-23, 16:53   #464
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått en hel haug med næringsdrikker, sikkert 150 om ikke mer. Kjekt å ha når jeg er sulten men ikke har lyst på noe. Jeg har også fått fem hageputer og fem trekk som er gode som nye.

Gammel 22-05-23, 22:23   #465
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Solgt sykkel.

Kjøpt seng til fjortenåringen på finn. Lillesøster arver storesøster sin seng og lillesøster sin legges ut på Finn😅

Gammel 22-05-23, 23:51   #466
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Legoen til gutta fikk et nytt hjem hos en liten søt 8 åring idag.. Bodene tømmes sakte men sikkert. Det er deilig.

Dresser ser det ikke ut til å være marked for.

Gammel 23-05-23, 08:31   #467
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Har nettopp kjøpt parfyme på Tise. Min finnes ikke mer, men fant ei som skulle selge en nesten full flaske.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-23, 08:17   #468
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Har kjøpt kantklipper, fine lilla Converse for bare 50 kr, og fått kjempefine hagemøbelputer helt gratis. Har solgt bilhjul, og forhåpentligvis to høyttalere. Fikk spørsmål om å sende de til Asker, men jeg de er store og tunge, så det er uaktuelt gitt. Og en freidig fyr lurte på om jeg kunne levere de.

Fram til våren 2021 kjøpte jeg knapt brukt fordi jeg syntes det var for mye pes. Men så brukte jeg for mye penger og fikk en stor kredittkortregning, noe som fikk meg til å begynne å selge unna. Og nå er jeg dronningen av bruktkjøp.

Sist redigert av frukt : 01-06-23 kl 08:22.
Gammel 04-07-23, 18:22   #469
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Jeg har kjøpt denne fine tucanlampen for 150 kr. Den befinner seg i Oslo, men akkurat denne uken er faren min der, så han fikk i oppdrag å hente den.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Screenshot_20230704_182332.jpg (185,7 KB, 70 visninger)
Gammel 29-08-23, 23:09   #470
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har fått solgt litt igjen:
Tursko, skøyter og en Tripp trapp stol med pute og bøyle.

Gammel 30-08-23, 06:03   #471
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har solgt to Billy Hyller med dører, og kjøpt en Liatorp kommode og et lite bord.

Gammel 30-08-23, 06:49   #472
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Rydder og har begynt på en masse finn-annonser. Venter litt med å legge dem ut til jeg har nok hjemmetid til å kunne følge opp, er litt møter denne uka.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-23, 08:07   #473
Pelen

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hentet en brukt micro til sønnen og har flere søk liggende ute på spisebord og stoler som gis bort. Det er mye flott der ute, spesielt sist helg rett før månedsskifte.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-23, 08:40   #474
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bøker ut, garn inn.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-23, 10:41   #475
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kjøpte nettopp seng til minste via finn. Fikk en Ikea Hemnes dagseng ferdig demontert og med to ubrukte madrasser til kr 600,- og følte nesten vi hadde vunnet i lotto.

Solgte dukkehuset hennes for 2000,- og var veldig overrasket over hvor fort det ble solgt til tross for prisen vi hadde satt (jeg hadde tenkt å legge det ut for 500, men det lå to andre sånne dukkehus fra før og de kostet 2500 og 3000, derfor satt jeg min pris til 2000 og da gikk det i løpet av en dag )

Barnerommet skal bli ungdomsrom, så vi tenker vi finner det meste vi trenger på finn.

Gammel 30-08-23, 12:12   #476
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Jeg har kjøpt Helsport hoftesekk, og byttet til meg klær.

Gammel 13-09-23, 00:51   #477
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Standard

Lagt ut fire nye annonser, skate beskyttelse settet ble solgt med en gang.

Gammel 13-09-23, 00:52   #478
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Standard

Prøver å kjøpe tynn dunjakke, men ikke fått til foreløpig.

Gammel 13-09-23, 07:02   #479
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Dresser ser det ikke ut til å være marked for.

Har du svart dress? Dressen vi kjøpte av deg sist passa så godt til minstemann, og nå trenger han en ny. Men må være sort, da.

Gammel 13-09-23, 07:16   #480
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Prøver å kjøpe tynn dunjakke, men ikke fått til foreløpig.

Størrelse?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.