|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#461 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Har solgt juniorsykkel og hylle på finn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg har solgt sparkesykkel, sykkelvogn, og sykkel. Har også gitt bort/byttet maling og litt småting på en facebookgruppe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Solgt Xbox One i går og ratt/pedal til ps4. Neste ut er ps4 og sykkel.
![]() |
#464 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg har fått en hel haug med næringsdrikker, sikkert 150 om ikke mer. Kjekt å ha når jeg er sulten men ikke har lyst på noe. Jeg har også fått fem hageputer og fem trekk som er gode som nye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Solgt sykkel.
![]() |
#466 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Legoen til gutta fikk et nytt hjem hos en liten søt 8 åring idag.. Bodene tømmes sakte men sikkert. Det er deilig.
![]() |
#467 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Har nettopp kjøpt parfyme på Tise. Min finnes ikke mer, men fant ei som skulle selge en nesten full flaske.
![]() |
#468 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Har kjøpt kantklipper, fine lilla Converse for bare 50 kr, og fått kjempefine hagemøbelputer helt gratis. Har solgt bilhjul, og forhåpentligvis to høyttalere. Fikk spørsmål om å sende de til Asker, men jeg de er store og tunge, så det er uaktuelt gitt. Og en freidig fyr lurte på om jeg kunne levere de. Sist redigert av frukt : 01-06-23 kl 08:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Kleintje I + II
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Har fått solgt litt igjen:
![]() |
#472 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Rydder og har begynt på en masse finn-annonser. Venter litt med å legge dem ut til jeg har nok hjemmetid til å kunne følge opp, er litt møter denne uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg har hentet en brukt micro til sønnen og har flere søk liggende ute på spisebord og stoler som gis bort. Det er mye flott der ute, spesielt sist helg rett før månedsskifte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Vi kjøpte nettopp seng til minste via finn. Fikk en Ikea Hemnes dagseng ferdig demontert og med to ubrukte madrasser til kr 600,- og følte nesten vi hadde vunnet i lotto.
![]() |
#476 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg har kjøpt Helsport hoftesekk, og byttet til meg klær.
![]() |
#477 |
Kleintje I + II
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Lagt ut fire nye annonser, skate beskyttelse settet ble solgt med en gang.
![]() |
#478 |
Kleintje I + II
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Prøver å kjøpe tynn dunjakke, men ikke fått til foreløpig.
![]() |
#479 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)
Har du svart dress? Dressen vi kjøpte av deg sist passa så godt til minstemann, og nå trenger han en ny. Men må være sort, da.
![]() |
|
|