Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #15

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-23, 21:05   #881
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Dette! Jeg har en som tar imot alt med vrangbrillene på. Eksempel fra i dag - jeg: takk for at du tok ut av oppvaskmaskinen. Hun: Er du sarkastisk nå? Djeez. Også klager hun på manglende positive tilbakemeldinger.

Vi trenger nesten en egen tråd - men det er kanskje litt slemt mot dem...

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 28-08-23, 21:24   #882
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn er det her også. Og sier jeg noe som ikke er tusen prosent positivt, høres han ut som han skal grine og roper «Ikke kjeft på meg hele tiden!» Om jeg feks minner ham på å ta med søpla når han går ut.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 28-08-23, 21:25   #883
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Ellers er jeg møkk lei lettkrenkede tenåringer.

Å det er en så sjarmerende periode av livet deres

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 28-08-23, 22:21   #884
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Min tenåring mens jeg herjer vilt på kjøkkenet, og er så dum at jeg spør om hun kan hente en brokkoli ute i kjøleskapet i boden: Jeg må virkelig gjøre ALT her i huset!

Gammel 28-08-23, 22:42   #885
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Veldig mye gjenkjennelig her.

Gammel 28-08-23, 22:50   #886
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Husker min sjarmis sa en gang i tidlig tenårene: ååååååhhhh, hvorfor må vi bytte så ofte tannbørste her i huset!!!!!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 28-08-23, 23:54   #887
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Lus! Én lus i håret til Minsten etter overnattingsbesøk for en uke siden med påfølgende fullt luseregime. Men tror du ikke vi finner én til i kveld!?! Joooda. Ny runde

Sist redigert av IzziCreo : 29-08-23 kl 00:00.
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 29-08-23, 06:44   #888
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Ånei, Izzi. Lus er noe dritt og så mye jobb. Håper dere blir kvitt der fort.

Gammel 29-08-23, 10:49   #889
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Tunge dager.

Gammel 29-08-23, 11:13   #890
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ih. Melding i bydelsavisen om at alt vann som skal i munnen må kokes. Det hadde det vært topp om jeg hadde sett før morgenens frokost og tannpuss. :kvalm:

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 29-08-23, 12:03   #891
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må inn og fjerne en adenomatøs polypp som har poppet opp siden sist kontroll. Misliker når det er endringer, men kjenner jeg er glad for at jeg går til kontroll, sånn at de oppdager det. Sånn sett er jeg jo heldig. Får time før jul, og må vel bli er par dager for den ligger tett opp til gallegangen = risiko for bukspyttkjertelbetennelse etter inngrepet.

Gammel 29-08-23, 12:52   #892
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ih. Melding i bydelsavisen om at alt vann som skal i munnen må kokes. Det hadde det vært topp om jeg hadde sett før morgenens frokost og tannpuss. :kvalm:

Eh? Hvor gjelder denne anbefalingen? Jeg vil ikke akkurat overraskes hvis det også gjelder hos oss, men jeg har ikke fått med meg noen slik beskjed.

Gammel 29-08-23, 13:42   #893
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Eh? Hvor gjelder denne anbefalingen? Jeg vil ikke akkurat overraskes hvis det også gjelder hos oss, men jeg har ikke fått med meg noen slik beskjed.

Nordstrand, i følge Nordstrands Blad. Har ikke kommet noe fra offisielle kanaler, da.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 29-08-23, 13:43   #894
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Ser ut som det er Lambertseter, Karlsrud og Brattlikollen og det høgget der, når jeg kikker nærmere på kartet.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 29-08-23, 13:56   #895
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Stod noe om det på VG så jeg tidligere idag.

Gammel 29-08-23, 14:13   #896
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er drittlei av å være sliten. Nå kan jeg ikke skylde på blodsukkeret heller. Men jeg er fullstendig kake, og sliter veldig med "melkesyre" i bein og lår, hele tiden.

Jeg regner med at det sikkert er at alt med Lillesøster tar ALT av energi, men det er frustrerende, for er så mye jeg skulle ha fått gjort. Men alt er kjempetiltak.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 29-08-23, 14:17   #897
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres kjent ut, Serafin. Kroppen gir null respons og det eneste jeg vil er å sove. Det går jo ikke.

Gammel 29-08-23, 14:27   #898
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Skulle ønske jeg hadde er hull jeg kunne hoppe ned i.

Gammel 29-08-23, 14:27   #899
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det høres kjent ut, Serafin. Kroppen gir null respons og det eneste jeg vil er å sove. Det går jo ikke.

Også blir jeg helt sikkert ikke mindre sliten av å stresse over alt jeg ikke får gjort. Og alt jeg skulle ha gjort.
Jeg tror egentlig det bare gjør det verre, men ikke lett å legge det fra seg.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 29-08-23, 14:58   #900
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Snegledag. Denne dagen har vært extra lang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.