Sv: Gruffetråd #15
Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.
Poden, som kjøpte katt (uten å si pip til meg) og som nå forventer at alle dører og hus i huset skal være lukket. I tilfeller katten er kommet seg opp fra kjelleren, de han og katten bor. Fordi da jeg kjøpte katt var jeg mye mer forsiktig. jeg et forferdelig menneske som ikke vil ta hensyn til at det kanskje er en katt her, og la være å lufte når det er 22 grader ute. Beklager, men det skjer ikke altså. Men han synes jeg er fullstendig urimelig som mener han må ha døren til kjelleren igjen og at det er hans ansvar å passe på katten, ikke mitt.
Så nå er jeg en hvit, sur gammel kjerring. Jaja. So be it.
Jeg kan medgruffe over egenrådig ung voksen som her i huset mente jeg burde ha laget maten tidligere, og vi alltid spiser for sent, for han kommer for sent til avtaler. ÅH? hvilken avtale har du som du har fortalt meg om du må rekke? Neida, ikke i dag, men på fredag. Jaha? Hvem "laget" maten vår da? Joda, Takeawaypizzaen, mener du? - Så det er min feil at Foodora brukte lang tid? Den Foodoramaten JEG betalte for? Så ja, jeg gruffer over at mennesker som ikke evner å spise nok mat tidligere på dagen, plutselig er utsultet og dessuten sur pga litt i overkant mye fadderuke og lite søvn kan klage på hotellstandarden her. Og ja, jeg sa det gikk raskere hvis jeg fikk hjelp ... Men det hadde han ikke tid til. nei, kanskje ikke den middagen ble laget tidligere fordi jeg ikke hadde tid?