Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #15

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-23, 09:07   #621
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15

Endelig en natt med ordentlig søvn. Og i tillegg hjemmekontor, passt fint å stå opp 745 og begynne å jobbe kl. 8.

Gammel 08-08-23, 09:18   #622
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Endelig skal vi dra på ferie Etter denne begredelige sommeren skal det bli godt med sol og varme.

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 08-08-23, 09:34   #623
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

God ferie, Løve.

Gammel 08-08-23, 09:52   #624
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så deilig, løve! God ferie.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 08-08-23, 17:37   #625
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Huset står.
Fra spøk til alvor - det ser ut til å ha gått bra med både landstedet og husene rundt så langt. Det er flere som er evakuert i området, og stengte veier både her og der. Vi vurderte opprinnelig å kjøre hjem etter middag, da er det ikke sikkert vi hadde kommet oss avgårde. Så jeg er glad for at det ser ut til å gå bra med alle rundt, og at vi kom oss greit hjem.

Oi. Flott at det gikk såpass bra med dere og de rundt.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 08-08-23, 17:40   #626
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg klarte å jobbe i dag, i går var jeg ubrukelig der. En del av logginhelvete er nøstet opp i og loggført, så det skal gå ennå bedre i morgen. Jeg fikk unna masse. Det føltes veldig godt.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 08-08-23, 18:52   #627
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har faktisk fått tatt i vei på ferie. Litt surrealistisk når nabodalen stort sett er i ferd med å renne ut i elva. Men her er alle veier åpne og regnet har avtatt. Og Sverige skal visstnok være klare for oss i morgen

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 08-08-23, 21:26   #628
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Yngste har hatt besøk i hele dag (jeg er forvist til soverommet - SoMe livet mitt er velpleid )

Gammel 11-08-23, 12:47   #629
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

At jeg har fått ryddet på roterommet/boden. Det gjøres med ujevne mellomrom og så blir jeg så glad av at det er ryddig og at jeg kommer meg helt inn til andre enden av rommet uten å måtte tråkke over og rundt en masse andre ting. Skulle ønske det var andre enn meg som klarte å holde orden der inne og ikke lot ting og tang sakte, men sikkert fylle gulvarealet slik at man igjen må ta en ryddesjau.

Gammel 11-08-23, 13:21   #630
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sol!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 11-08-23, 13:29   #631
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg var ute en snartur i lunsjen snublet jeg plutselig over en jeg brukte å sitte barnevakt for i hjembygda, da jeg var tenåring og han og lillebroren var smågutter. Jeg har knapt nok sett han siden den gang. Han var ikke riktig så liten lenger, siden han var i byen med datteren som skulle få tannregulering, men han kjente meg igjen umiddelbart, og ga meg en god klem, og introduserte meg for både datteren og resten av reisefølget sitt.

Gammel 11-08-23, 13:35   #632
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Det gikk fint hos tannlegen, sol. og fordi jeg fikk kjøre to glade og spente 17 åringer som reiste alene for første gang, satte de av på avgang og kjørte hjem.

Gammel 11-08-23, 16:10   #633
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

At jeg har fått ryddet på roterommet/boden. Det gjøres med ujevne mellomrom og så blir jeg så glad av at det er ryddig og at jeg kommer meg helt inn til andre enden av rommet uten å måtte tråkke over og rundt en masse andre ting. Skulle ønske det var andre enn meg som klarte å holde orden der inne og ikke lot ting og tang sakte, men sikkert fylle gulvarealet slik at man igjen må ta en ryddesjau.

En av gledene med at unga flytter ut av redet er å ha kontroll på slikt.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 11-08-23, 16:13   #634
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Ellers er jeg glad for sol, skal sette meg ute nå. Jeg er også glad for at jobbuka er over, at legebesøket gikk greit og for at nabokatten vil henge med meg når jeg er ute.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 11-08-23, 20:23   #635
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk endelig testet hengekøyene jeg kjøpte i vår, jeg og datteren sov ute i natt. Det regnet og det ble ikke mye søvn, men det var kvalitetstid og vi koste oss. Blir nok tidlig kveld i kveld...

Galathea er ikke aktiv  
Gammel 12-08-23, 00:29   #636
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Depeche Mode konserten i kveld

Gammel 12-08-23, 08:52   #637
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir så imponert, glad og takknemlig over den enorme frivillige innsatsen som legges ned når noe ekstra pågår. Flommen og alle rasene de siste dagene har gjort manges hverdag rimelig krevende. Mange har vært evakuerte og redningsetatene, sivilforsvar, heimevern osv har jobba døgnet rundt. Alle disse har fått mat laget av lokale sanitetsforeninger og andre frivillige organisasjoner. Her lokalt er det damer fra sanitetsforeningen som har stilt opp, smurt brødskiver og laget middag til 130 mennesker hver dag dette har pågått. De har selv skaffet maten og det har ikke vært enkelt siden alle veier inn har vært stengt og det har vært dårlig med vareleveranser til butikkene. Jeg var innom ett av evakueringssentrene daglig for å hente en hund jeg har passet på natta (det er ikke lov med dyr der). Mens jeg var der torsdag kveld, traff jeg en gjeng fra brannvesenet som jeg kjenner ganske godt. Jeg snakket litt med et par derfra som fortalte om veldig mange harde arbeidstimer de siste dagene. De skrøt av hvor fantastisk godt det var å komme dit og få god mat og en hvil. Slik innsats er helt uvurdelig. Det er selvsagt redningstjenestene som står i første rekke og redder liv og verdier, men jammen meg er de ikke viktige alle disse usynlige damene (for det er det stort sett i denne sammenhengen) som fikser mat, småprater litt og gir litt god gammeldags omsorg også, både til de som jobber hardt for å holde andre noenlunde trygge og de som har måttet evakuere.

Lhi-My er ikke aktiv  
Gammel 12-08-23, 13:05   #638
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så nydelig å lede, lhi-My! Nå ble jeg helt rørt! Frivilligheten, altså!

Gammel 12-08-23, 16:47   #639
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaffe, bringebæris, strikketøy, sitteplass under tak, fornøyd mann, fornøyde barn. Ferie ass.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 12-08-23, 17:45   #640
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ei malingsøkt ute. Hadde nesten glemt hvor glad jeg er i male Skal male mer i morgen.

Lyppa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.