![]() |
#621 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Endelig en natt med ordentlig søvn. Og i tillegg hjemmekontor, passt fint å stå opp 745 og begynne å jobbe kl. 8.
#622 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Endelig skal vi dra på ferie |
![]() |
![]() |
#623 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15God ferie, Løve.
#625 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15
Oi. Flott at det gikk såpass bra med dere og de rundt. |
![]() |
![]() |
#626 |
Lesende
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg klarte å jobbe i dag, i går var jeg ubrukelig der. En del av logginhelvete er nøstet opp i og loggført, så det skal gå ennå bedre i morgen. Jeg fikk unna masse. Det føltes veldig godt. |
![]() |
![]() |
#627 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Vi har faktisk fått tatt i vei på ferie. Litt surrealistisk når nabodalen stort sett er i ferd med å renne ut i elva. Men her er alle veier åpne og regnet har avtatt. Og Sverige skal visstnok være klare for oss i morgen
![]() |
#628 |
Leser
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Yngste har hatt besøk i hele dag
#629 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15At jeg har fått ryddet på roterommet/boden. Det gjøres med ujevne mellomrom og så blir jeg så glad av at det er ryddig og at jeg kommer meg helt inn til andre enden av rommet uten å måtte tråkke over og rundt en masse andre ting. Skulle ønske det var andre enn meg som klarte å holde orden der inne og ikke lot ting og tang sakte, men sikkert fylle gulvarealet slik at man igjen må ta en ryddesjau.
#630 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Sol!
#631 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Da jeg var ute en snartur i lunsjen snublet jeg plutselig over en jeg brukte å sitte barnevakt for i hjembygda, da jeg var tenåring og han og lillebroren var smågutter. Jeg har knapt nok sett han siden den gang. Han var ikke riktig så liten lenger, siden han var i byen med datteren som skulle få tannregulering,
#632 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Det gikk fint hos tannlegen, sol. og fordi jeg fikk kjøre to glade og spente 17 åringer som reiste alene for første gang, satte de av på avgang og kjørte hjem.
#633 |
Lesende
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15
En av gledene med at unga flytter ut av redet er å ha kontroll på slikt. |
![]() |
![]() |
#634 |
Lesende
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Ellers er jeg glad for sol, skal sette meg ute nå. Jeg er også glad for at jobbuka er over, at legebesøket gikk greit og for at nabokatten vil henge med meg når jeg er ute. |
![]() |
![]() |
#635 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Fikk endelig testet hengekøyene jeg kjøpte i vår, jeg og datteren sov ute i natt. Det regnet og det ble ikke mye søvn, men det var kvalitetstid og vi koste oss. Blir nok tidlig kveld i kveld... |
![]() |
![]() |
#636 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Depeche Mode konserten i kveld
![]() |
#637 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg blir så imponert, glad og takknemlig over den enorme frivillige innsatsen som legges ned når noe ekstra pågår. Flommen og alle rasene de siste dagene har gjort manges hverdag rimelig krevende. Mange har vært evakuerte og redningsetatene, sivilforsvar, heimevern osv har jobba døgnet rundt. Alle disse har fått mat laget av lokale sanitetsforeninger og andre frivillige organisasjoner. Her lokalt er det damer fra sanitetsforeningen som har stilt opp, smurt brødskiver og laget middag til 130 mennesker hver dag dette har pågått. De har selv skaffet maten og det har ikke vært enkelt siden alle veier inn har vært stengt og det har vært dårlig med vareleveranser til butikkene. Jeg var innom ett av evakueringssentrene daglig for å hente en hund jeg har passet på natta (det er ikke lov med dyr der). Mens jeg var der torsdag kveld, traff jeg en gjeng fra brannvesenet som jeg kjenner ganske godt. Jeg snakket litt med et par derfra som fortalte om veldig mange harde arbeidstimer de siste dagene. De skrøt av hvor fantastisk godt det var å komme dit og få god mat og en hvil. Slik innsats er helt uvurdelig. Det er selvsagt redningstjenestene som står i første rekke og redder liv og verdier, men jammen meg er de ikke viktige alle disse usynlige damene (for det er det stort sett i denne sammenhengen) som fikser mat, småprater litt og gir litt god gammeldags omsorg også, både til de som jobber hardt for å holde andre noenlunde trygge og de som har måttet evakuere. |
![]() |
![]() |
#638 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Så nydelig å lede, lhi-My! Nå ble jeg helt rørt! Frivilligheten, altså!
#639 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Kaffe, bringebæris, strikketøy, sitteplass under tak, fornøyd mann, fornøyde barn. Ferie ass.
![]() |
#640 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Ei malingsøkt ute. Hadde nesten glemt hvor glad jeg er i male |
![]() |
![]() |
|
|