Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #15

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-23, 23:49   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Unnskyld at jeg spør, men er bilen verdt særlig mye mer enn det de skal ha for å reparere den? Tror jeg hadde bytta...

Gruffer over alt veiarbeid og omkjøringer og fandens oldemor som graver overalt i denne byen, og når de ikke engang merker av "nye" midlertidige bussholdeplasser i appen så man kan finne ut hvor og når.
Småproblemer, jeg vet.

Tviler på at den er verd noe særlig mer nei, så det blir nok ny bil. Litt vel mye å betale for en så gammel bil.

Og ny bil er jo sikkert kjekt det. Bare ikke det jeg hadde tenkt å.bruke tid på en uke før skolestart og eldste sin bursdag.

Men joda, når jeg bare får det litt på avstand blir det sikkert kjekt. Burde egentlig være glad for at vi har råd til å velge.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:10.