|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gruffetråd #15
Det kommer nok veldig an på. Kroppen min er fremdeles i beredskapsmodus, jeg er veldig sensitiv og bruker noen timer på å få normal puls etter å ha hørt folk klappe, bli skremt/skvette (i situasjoner jeg ikke venter det) reagerer jeg så sterkt på at jeg blir ordentlig kvalm bare av å tenke på det. Akkurat det synes jeg er underordnet, det går helt fint for meg, men samtidig er det jo også en vurdering man ikke må glemme. Det er folk som vil ha økt stress og angsreaksjon timer og dager etter dette.
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #15
Det stemmer sikkert, og noe å ta hensyn til når man velger varslingslyd og volum. Men likevel, å befinne seg i en flom- eller skredhendelse som man ikke var forberedt på vil jeg tro fører til enda mer stress og angst. I det minste gir varselet en mulighet til å komme seg vekk eller ta forhåndsregler, eller droppe eventuelle reiseplaner inn i potensielt farlige områder, og dermed unngå situasjoner som setter dypere spor enn varslingslyden.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 07-08-23 kl 23:07. |
![]() |
![]() |
|
|