Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #15

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-23, 20:43   #601
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15

Jeg fikk sett en skikkelig kul fotballkamp, og deretter dro vi og tok en golfrunde. Så i dag har jeg både vært sofapotet og i bevegelse på en gang.

Gammel 06-08-23, 21:16   #602
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hæ? Er skriften min på innlegget du siterte ekstra stor hos deg? Eller refererte du til testinnlegget litt litt tidligere? For meg har mine innlegg sett ut som om de har en eller to skriftstørrelser mindre enn de fleste andre, så det har jeg prøvd å endre på. Jeg vil jo gjerne kunne se hva jeg selv har skrevet og ikke bare hva alle andre har skrivd.

De siste innleggene jeg har lest av deg har vært stor skrift på.

Men ikke dette.

Gammel 06-08-23, 21:53   #603
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg fikk sett en skikkelig kul fotballkamp, og deretter dro vi og tok en golfrunde. Så i dag har jeg både vært sofapotet og i bevegelse på en gang.

Jeg vurderer golf som aktivet for meg pg mannen.Men jeg har gresspollen allergi og slitt med armer og skuldre ( senebetennelse osv). Hva tenker du? Ja eller nei?

Gammel 06-08-23, 22:04   #604
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

De siste innleggene jeg har lest av deg har vært stor skrift på.

Men ikke dette.

Takk for ordentlig svar. Jeg bruker Firefox som nettleser på telefonen. Det er altså sånn at vanligvis ser mine egne innlegg ut til å ha en eller to skriftstørrelser mindre enn alle de andre innleggene. Det er derfor jeg har testet skriftstørrelser. Det var et forsøk på å få min skrift til å bli like stor som alle andre sin. Hvis ulikheten bare er hos meg så får jeg bare fortsette med standarden.
Håper ikke dette er kjempedigert.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 06-08-23, 22:06   #605
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skrifta på mine innlegg blir også mindre enn alle andre med det samme jeg poster (fra mobilen), men når jeg oppdaterer nettsiden er størrelsen normal. Prøv!

Gammel 06-08-23, 22:17   #606
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg vurderer golf som aktivet for meg pg mannen.Men jeg har gresspollen allergi og slitt med armer og skuldre ( senebetennelse osv). Hva tenker du? Ja eller nei?

Jeg tenker at det er verdt å forsøke. Kurs er ikke lenger lange og dyre, og man kan låne utstyr.

Jeg er skikkelig dårlig, og det går ikke fort å bli bedre. Men jeg går tur utendørs i noen timer, og gjør noe underveis som er tidvis er gøy (og tidvis veldig frustrerende). Og dette er en av få idretter man kan begynne med som nybegynner når man er skikkelig voksen.

Gammel 06-08-23, 22:51   #607
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror har hatt besøk av en kompis hver eneste dag i flere uker, og de siste dagene har en tredje vært med også. De fniser og koser seg, og vi har hatt middagsgjester hver dag. Merker at det er ganske dyrt å skulle gi mat til en-to ekstra tenåringsgutter, men er så glad over å ha muligheten. Og at gutta vil. De er kule, morsomme og hyggelige, og Lillesøster elsker når de tøyser med henne. I dag tok de henne med på butikken for å kjøpe is etter middag, og hun var så kry!

Tidligere i dag var Lillesøster, mannen og jeg på tur og plukket blåbær og bringebær i mange timer. Lillesøster sa flere ganger at å være på tur var det beste i verden. Da vi kom hjem, kokte vi saft. Det var en skikkelig fin dag.

I dag har jeg kjent ekstra mye på at jeg er glad jeg ennå lever. At jeg får oppleve Lillesøster som synger av full hals i blåbærlyngen, og Storebror som er en helt normal ungdom.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 06-08-23, 23:18   #608
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Skrifta på mine innlegg blir også mindre enn alle andre med det samme jeg poster (fra mobilen), men når jeg oppdaterer nettsiden er størrelsen normal. Prøv!

Ditt innlegg er nå mindre i skriften enn både innlegget før og innlegget etter. Også etter oppdatering. Snodig.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 06-08-23, 23:30   #609
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fjelltur med eldste som trengte litt fri fra lillesøster.

Gammel 07-08-23, 07:36   #610
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ditt innlegg er nå mindre i skriften enn både innlegget før og innlegget etter. Også etter oppdatering. Snodig.

Ja, veldig snodig. Hos meg har alle innleggene i tråden samme fontstørrelse, bortsett fra ditt jazzfestivalinnlegg.

Gammel 07-08-23, 08:23   #611
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Ja, veldig snodig. Hos meg har alle innleggene i tråden samme fontstørrelse, bortsett fra ditt jazzfestivalinnlegg.

Jazzfestival er en gladsak som fortjener stor skrift og glitter. En av to er godt nok.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 07-08-23, 08:30   #612
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Storebror har hatt besøk av en kompis hver eneste dag i flere uker, og de siste dagene har en tredje vært med også. De fniser og koser seg, og vi har hatt middagsgjester hver dag. Merker at det er ganske dyrt å skulle gi mat til en-to ekstra tenåringsgutter, men er så glad over å ha muligheten. Og at gutta vil. De er kule, morsomme og hyggelige, og Lillesøster elsker når de tøyser med henne. I dag tok de henne med på butikken for å kjøpe is etter middag, og hun var så kry!

Tidligere i dag var Lillesøster, mannen og jeg på tur og plukket blåbær og bringebær i mange timer. Lillesøster sa flere ganger at å være på tur var det beste i verden. Da vi kom hjem, kokte vi saft. Det var en skikkelig fin dag.

I dag har jeg kjent ekstra mye på at jeg er glad jeg ennå lever. At jeg får oppleve Lillesøster som synger av full hals i blåbærlyngen, og Storebror som er en helt normal ungdom.

Gammel 07-08-23, 08:53   #613
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg har alle innleggene samme font og størrelse.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 07-08-23, 09:33   #614
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Takk for ordentlig svar. Jeg bruker Firefox som nettleser på telefonen. Det er altså sånn at vanligvis ser mine egne innlegg ut til å ha en eller to skriftstørrelser mindre enn alle de andre innleggene. Det er derfor jeg har testet skriftstørrelser. Det var et forsøk på å få min skrift til å bli like stor som alle andre sin. Hvis ulikheten bare er hos meg så får jeg bare fortsette med standarden.
Håper ikke dette er kjempedigert.

Dette er helt vanlig

Gammel 07-08-23, 09:50   #615
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble glad av å begynne på jobb igjen etter ferien i dag.

Gammel 07-08-23, 09:58   #616
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Tidvis har noen innlegg liten skift for meg også uten at jeg skjønner hvorfor. Det et ikke et for meg logisk system i det

Gammel 07-08-23, 12:50   #617
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

I helgen hadde vi besøk av fetteren min med kone og 3 (av 4) barn. Kona til fettern snakker om hvor mye krangling det er med så mange barn og særlig når to av dem er tvillinger. Jeg sier at vi ikke kjenner så mye til såkalt søskenkjærlighet, og hun "avbryter" meg bare umiddelbart. For hun har sett hvordan ungene mine er med/mot hverandre, og hun var veldig imponert over hvilken både respekt og omsorg de viser for hverandre.

Det er noe godt med at også andre ser det jeg føler at jeg er litt alene om å se. Det er mange ting som er vanskelig med å være forelder, men det er noe veldig godt med å se ungene sine har det godt sammen.

Her må jeg ile til og si at vi nok har fått en god del gratis. Jeg har to helt ekstremt forskjellige unger. Nettopp derfor har de aldri konkurrert i noe som helst grad selv om de er ganske nær hverandre i alder. Da har det sikkert hvert lettere for dem å være mer støttende overfor hverandre også.

Gammel 07-08-23, 18:01   #618
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Helten ribbet plommetreet på lørdag. I går fikk jeg renset og delt noen kilo som nå ligger i fryseren, klar til å bli plommesyltetøy eller plommegrøt senere på året. I dag fikk jeg lagd syltetøy av rundt fem kilo. Det ble kjempegodt.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 08-08-23, 08:00   #619
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Like før jeg dro på tur med korpset til st hans tok jeg øreproppene mine fra stuebordet, for jeg tenkte at disse kunne være greit å ha med. Nattevakt og greier, kjekt å kunne holde seg våken.

Men de var ikke i veska mi da jeg kom frem. Så jeg antok de var glemt hjemme et sted. Men de var borte. Ferien kom og ferien gikk.

I dag så jeg i den haugen av ting og klær som hadde rast litt, borti det rotete hjørnet i gangen, der litt under noe, sannelig, der lå de. Trolig falt ut av lomma mi den dagen for et par mnd siden.

Glad jeg fant dem. Og motivert til å rydde den kjelelrgsngrn. Hvem vet hva annet som finnes der? (trolig en del som burde kastes)

Gammel 08-08-23, 08:43   #620
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Huset står.
Fra spøk til alvor - det ser ut til å ha gått bra med både landstedet og husene rundt så langt. Det er flere som er evakuert i området, og stengte veier både her og der. Vi vurderte opprinnelig å kjøre hjem etter middag, da er det ikke sikkert vi hadde kommet oss avgårde. Så jeg er glad for at det ser ut til å gå bra med alle rundt, og at vi kom oss greit hjem.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:25.