Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #15

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-23, 15:45   #581
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ny landbruksminister
Stakkars studenter men yey bøndene!!!

Nå har nok ikke jeg fulgt med i timen, for jeg trodde hun var ganske populær i sektoren? Hun har vel levert to helt historisk gode landbruksoppgjør?

(Men enig, stakkars høyere utdanning )

Gammel 04-08-23, 20:12   #582
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg og mannen bestemte oss idag for å dra bort nyttårshelgen. Vi drar intet mindre enn til Dalarna i Sverige og skal bo tre netter på Mora Spahotell. På nyttårsfesten skal vi på premiere på Flaggermusen av Strauss. Blir gøy! Kjenner faktisk tre av operasangerne aå det blir kult!

vixen er ikke aktiv  
Gammel 04-08-23, 20:24   #583
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Så gøy, Vixen.

Gammel 04-08-23, 21:33   #584
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har som kjent hatt en strålende sommer i nord dette året. Forleden fikk vi oppleve noe så eksotisk som at det regnet og fortsatt var varmt.
Vanligvis er det 10-12 grader nårdet regner her på sommeren, men det var 20 grader. Utrolig uvanlig og fremmed.

Gammel 04-08-23, 21:41   #585
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

IOA, så flott. Kanelbollemenn er sjarmerende som bare det, sa da får han sikkert et lass med gullstjerner på "grepa kar-tavla" til slekta.

Jeg er glad fordi den støvtørkede,støvsugde og skinnende rene bilen min kom seg frisk og rask gjennom EU-kontrollen uten en eneste merknad. -Og for at jeg fikset bestilling av time og billevering og henting uten å føle meg som dumt, teit og uvitende nek.

Og så er jeg glad for skikkelig tordenvær.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 04-08-23, 21:59   #586
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Juzcar, ein fjellby der alle husa er måla i smurfeblått. Ein kan ikkje bli anna enn glad av slikt.

Gammel 04-08-23, 23:54   #587
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nå har nok ikke jeg fulgt med i timen, for jeg trodde hun var ganske populær i sektoren? Hun har vel levert to helt historisk gode landbruksoppgjør?

(Men enig, stakkars høyere utdanning )

Hun har levert historisk høye oppgjør. Ikke historisk gode. Og det er nok mye av utfordringa. Men klart hun står høyere i kurs enn Listhaug gjorde, og passer nok bedre der hun var enn dit hun skal
Men JEG er glad for å være kvitt henne

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 06-08-23, 12:39   #588
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Vi har skaffet oss billetter til alle de viktigste, for oss, konsertene i løpet av Oslo Jazzfestival. Jey oss. Jeg gleder meg.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 06-08-23, 15:20   #589
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Vi har skaffet oss billetter til alle de viktigste, for oss, konsertene i løpet av Oslo Jazzfestival. Jey oss. Jeg gleder meg.

Er vi blitt så veldig besteforeldreportalen at vi må ha ekstra stor skriftstørrelse for å se godt?

Gammel 06-08-23, 16:13   #590
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Jeg har laget fransk sitronfromasj som dessert til middag i morgen.
Den smaker helt fantastisk!

Lurer på om limefromasj kan være en idé til en senere anledning.

Shun er ikke aktiv  
Gammel 06-08-23, 16:55   #591
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Har jo lagt ut hunden min på finn, for å finne noen som vil ha han annenhver uke.

Fikk melding fra en lege, som jobbet for lange vakter til å ha han, men han tilbydte seg å ta han med på jakt til høsten " hvis jeg trodde hunden kunne ha glede av det "

Folk kan være så fine!

Gammel 06-08-23, 16:59   #592
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skaffet meg alenetid. Det er ikke dumt for hodet, altså. Vet folk er flinke til slikt, men jeg er ikke så god på det. Derfor så glad.

Gammel 06-08-23, 17:13   #593
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Er vi blitt så veldig besteforeldreportalen at vi må ha ekstra stor skriftstørrelse for å se godt?

Hæ? Er skriften min på innlegget du siterte ekstra stor hos deg? Eller refererte du til testinnlegget litt litt tidligere? For meg har mine innlegg sett ut som om de har en eller to skriftstørrelser mindre enn de fleste andre, så det har jeg prøvd å endre på. Jeg vil jo gjerne kunne se hva jeg selv har skrevet og ikke bare hva alle andre har skrivd.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 06-08-23, 17:15   #594
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har vært på yoga med yngste (Det var forrige torsdag, men jeg er glad enda )

Gammel 06-08-23, 17:43   #595
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hæ? Er skriften min på innlegget du siterte ekstra stor hos deg? Eller refererte du til testinnlegget litt litt tidligere? For meg har mine innlegg sett ut som om de har en eller to skriftstørrelser mindre enn de fleste andre, så det har jeg prøvd å endre på. Jeg vil jo gjerne kunne se hva jeg selv har skrevet og ikke bare hva alle andre har skrivd.

Innlegget ditt har diger skrift Strå.

Gammel 06-08-23, 17:53   #596
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, innlegget ditt hadde kjempestor skrift. Litt sånn som når godt voksne personer nekter å begynne med lesebriller og heller øker skriftstørrelsen på telefonen så mye at en standard lenge tekstmelding fyller hele skjermen en tre-fire ganger.

Gammel 06-08-23, 18:03   #597
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flere av innleggene dine de siste dagene har hatt veldig stor skrift, ja. (Ikke akkurat dette.)

Gammel 06-08-23, 19:26   #598
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gode venner! Fin brunch i dag som varte til langt på ettermiddag etter lang og stimete bluesdag i går. Helt perfekt!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 06-08-23, 19:48   #599
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Å la jentungen på 11 bli kjent med Monty Python.Hun elsker det. I dag så vi Holy grail, og makan til rå latter fra pipestilken min. Nå kan hun knapt vente på å få se Life of Brian.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 06-08-23, 20:00   #600
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Å la jentungen på 11 bli kjent med Monty Python.Hun elsker det. I dag så vi Holy grail, og makan til rå latter fra pipestilken min. Nå kan hun knapt vente på å få se Life of Brian.

Vi så Life of Brian med vår 12 -åring i sommer. Han lo gjennom hele filmen. Vi skal se Holy Grail.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.