Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #15

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-23, 17:14   #561
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15

Sol og godt vær i hele 2 dager på rad.

Gammel 29-07-23, 17:17   #562
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin dag i byen med lunch og shopping med mitt 11-årige barnebarn. Jeg var i byen, så ringte hun og spurte om hun kunne komme å henge med meg. Tenk å være så heldig som jeg er.

Gammel 29-07-23, 18:18   #563
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Fin dag i byen med lunch og shopping med mitt 11-årige barnebarn. Jeg var i byen, så ringte hun og spurte om hun kunne komme å henge med meg. Tenk å være så heldig som jeg er.

Mistenker at 11-åringen er litt heldig også, i trekningen av bestemødre.

Gammel 29-07-23, 21:16   #564
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I bestemorlivet så tror jeg man høster som man sår, Nextlife. Så kos det høres ut!

Har hatt min bror her i dag, med sine små barnebarn, og det er så fint å se ham som morfar. Og at han får igjen for tid og innsats med dem, i tillit tilbake.

Gammel 29-07-23, 21:31   #565
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har 14-åring i dag, og hun har feiret ved å se Barbie sammen med bestevenninnen. Etterpå dro vi på Egon, og hun insisterte på at bestemor også skulle være med, og i tillegg ble bestefar også med. Sånn bortsett fra at lillebror heller spiste sushi sammen med sin bestevenn hadde vi en skikkelig fin ettermiddag. Nå ser to fornøyde jenter på film oppe på rommet hennes.

Gammel 29-07-23, 21:33   #566
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med 14-åring, Nora.

Gammel 29-07-23, 21:34   #567
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

En laaaang skogstur med Helten i et område jeg ikke tror jeg har gått i før, i så fall er det førti år siden minst. Der kan jeg komme til å gå mer.

På morgenen dro vi til Mellomste og hentet plantene våre, de var der mens vi var i nordhuset. Bonusen var å få hilse på barnebarna og nykatten. Med andre ord: En over gjennomsnittet fin dag.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 29-07-23, 21:42   #568
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg glemte en viktig ting. Bading! I dag kom jeg meg på trappestranda og fikk svømt i saltvann med god temperatur. Fikk dykket litt nedover og kost meg i vannet.
Hmm, jeg har visst mange gode opplevelser i dag. Heldige meg.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 30-07-23, 15:34   #569
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sol, tur i marka med kjæresten, nyplukket blåbær og fikk solgt et telt jeg ikke brukte.

Gammel 31-07-23, 19:54   #570
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Først ble jeg litt irritert, men nå er jeg glad for at mannen ikke trodde han hadde husket å ta ut en stikkontakt i campingvogna som vi dro fra i går. Det tar rundt tre timer å kjøre hit, så jeg pakket i all hast og dro avgårde. Nå er jeg her, helt alene, og det er MYE bedre vær enn hjemme. Jeg har til og med badet i sjøen. Her blir jeg et par dager i ro og fred. Det er en veldig rolig campingplass med gjennomsnittsalder på folka som er på rundt 45 år. Minst.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 02-08-23, 07:59   #571
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Jeg har tre meter eksklusivt, japanske stoff i silkeblanding på vei i posten.
Skal bli en yukata.
Kunstner som gir ut limited editions i årlige kolleksjoner.
Mitt stoff er fra 22-kolleksjonen.

Shun er ikke aktiv  
Gammel 02-08-23, 09:03   #572
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så spennende Shun! Skulle gjerne sett bilde av stoffet, og det ferdige plagget!

Jeg er glad for å ha alle tre ungdommene hjemme igjen, etter at de to yngste har vært bortreist i hhv ei og tre uker. Den ene kom hjem natt til mandag, den andre kom hjem i går.

Sist redigert av My : 02-08-23 kl 09:18.
My er ikke aktiv  
Gammel 02-08-23, 09:22   #573
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Så spennende Shun! Skulle gjerne sett bilde av stoffet, og det ferdige plagget!

Jeg er glad for å ha alle tre ungdommene hjemme igjen, etter at de to yngste har vært bortreist i hhv ei og tre uker. Den ene kom hjem natt til mandag, den andre kom hjem i går.

Illustrasjonsbilde fra min nye favorittstoffbutikk i UK: www.drapersdaughter.com

Shun er ikke aktiv  
Gammel 02-08-23, 09:35   #574
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Skal hente ny bil i dag!
Eller, ny gammel da. Men uansett!

Vi har kun hatt e-upen siden i januar. I vinter måtte vi lade hvis vi skulle kjøre til Levanger, som er 20 min unna. Skulle vi på lenger turer, eller ha med alle tre ungene, så måtte vi låne bilen til foreldrene mine.

Nå blir det god plass til alle tre ungene, og hunden får hundebur i bagasjerommet, og ikke baksetet. *ler*

Jeg er skikkelig happy kjenner jeg. Det har gått greit å ha bare e-upen, men det skal bli godt med litt mer fleksibilitet!

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 02-08-23, 09:38   #575
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Så stilig Shun!

Og gratulerer med ny bil Serafin!

Gammel 02-08-23, 17:54   #576
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Dagens gruffetråd får meg til å kjenne på gleden av å ha utflyttede barn og at de alle nå er godt forbi ombyggingsfasen.
Og verandaen med tak, jeg kom på at jeg har en godstol å brette ut. Nå bare koser jeg meg i passe lunkent vær, ser på skyene, leser litt og gleder meg til fridagen i morgen.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 04-08-23, 09:18   #577
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny landbruksminister
Stakkars studenter men yey bøndene!!!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 04-08-23, 12:56   #578
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I helga skal vi henge med slekta. Vi har fast slektstreff annethvert år på gården til mormor og morfar. Kjæresten skal være med for første gang, og alle gleder seg til å treffe han. I går fikk jeg melding om at han måtte jobbe på lørdag. Jeg ble kjempelei meg, men hadde heldigvis vett nok til å spørre om han ikke ble med i det hele tatt. Joda, han blir med opp i dag, drar ned i kveld fordi jobben starter tidlig i morgen, og så kommer han når jobben er ferdig og blir resten av helgen. Og i tillegg baker han 50 kanelboller med vaniljekrem bare for å være grei. For en fyr, altså!

Gammel 04-08-23, 15:04   #579
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så koselig å høre, IOA!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 04-08-23, 15:05   #580
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Jeg ble glad av innlegget til IOA.

Snart helg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:58.