Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #15

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-23, 21:15   #1
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Svigermor kommer med små stikk hele tiden om at mannen min gjør for mye for meg og tar for mye ansvar for barna, og jeg er så redd for å aldri bli «meg selv» igjen.

Så slemt!

Gammel 03-08-23, 21:20   #2
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Når jeg betaler for at HeltHjem skal sende pakken hjem, og de sender SMS om at de leverer den på nærmeste utleveringssted.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 04-08-23, 20:41   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Når jeg betaler for at HeltHjem skal sende pakken hjem, og de sender SMS om at de leverer den på nærmeste utleveringssted.

Da kontakter du dem, og forteller at du har betalt for å få pakken hjemlevert. Det har jeg gjort, og det funket.

Jeg gruffer over at jeg ikke finner Fitbit-laderen min. Den står vanligvis koblet til i lyset på badet. Laderen ble brukt i går. I dag er den borte. Det aller, aller verste er at det sannsynligvis er jeg som selv har flyttet laderen til et eller annet lurt sted, fordi jeg oppdaget at Fitbit-en min begynte å nærme seg tom for strøm.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 04-08-23, 21:43   #4
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Da kontakter du dem, og forteller at du har betalt for å få pakken hjemlevert. Det har jeg gjort, og det funket.

Jeg gruffer over at jeg ikke finner Fitbit-laderen min. Den står vanligvis koblet til i lyset på badet. Laderen ble brukt i går. I dag er den borte. Det aller, aller verste er at det sannsynligvis er jeg som selv har flyttet laderen til et eller annet lurt sted, fordi jeg oppdaget at Fitbit-en min begynte å nærme seg tom for strøm.

Mens jeg bestilte pakken til pakkeboks for å rekke å få den før sydentur. Men så presterte de å melde meg at det ikke var plass i postkassa så de sendte den til utleveringssted isteden. Fikk ikke bikinien før jeg var to dager inn i spaniaturen.

Gammel 03-08-23, 23:18   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Så slemt!

Ja, hun kan være ordentlig kjip innimellom. Særlig med litt promille, og den var i praksis konstant denne ferien. Stort sett er hun snill og greit altså, hun er bare litt for dårlig til å holde ting for seg selv.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:22.