Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Walkingpad

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-23, 13:44   #12
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Walkingpad

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vil bare henge meg på Luftslottets anbefaling; det programmet er fint, spesielt fordi øktene er så korte som de er. Det er motiverende når man egentlig ikke vil gjøre noe som helst, for 20 minutter gidder man kanskje likevel - og så hjelper det til at man ikke går for hardt ut fra begynnelsen av. Og det er ingen som tvinger en til mer progresjon enn det man føler for, man kan fint gjenta hver uke både 2 og 3 ganger før man går videre til neste.

Jeg vet programmet er bra, for jeg har prøvd det tidligere. Jeg kan ikke følge slike ting, fordi jeg mister gangsynet, og skal helst gjøre det bedre hele tiden. Så å ta samme uke flere uker i strekk, nope.
Jeg blir innmari trigget av slike ting, og tar helt av. Og selv om jeg VET det, så greier jeg ikke gjøre noe med det.

Jeg har liksom bare to modus. Ikke gjøre det, eller gjøre det PERFEKT. Fullstendig håpløst.
Samme grunn til at jeg ikke kan telle kalorier eller karbohydrater. Det går til helvette, da jeg hele tiden kutter og kutter, fordi ting skal være perfekt.

Så jeg må prøve å finne metoder for kost og aktivitet som ikke forer spiseforstyrrelses-trollet mitt. For det trollet har mer enn nok med blodsukker-måling. Det trenger ikke flere røde kluter foran nesa.

(Og jeg ler litt av meg selv, for jeg VET alt dette, men det nytter ikke å snu det. Kanskje om noen år, men pr i dag, nope. Men det er fremgang, for 10 år siden så jeg jo ikke sammenhengen, bare at ting gikk i dass)

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.