Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?
Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.
Legger inn protest på denne. Specsavers i Norge ble startet av en liten optikerkjede fra hele landet, og de ble ikke plutselig dårligere fagfolk bare fordi de selger billigere innfatninger. Dessuten er det gjerne andre ansatte enn optikerne som hjelper kunden å plukke ut innfatninger og velge glass, optikeren gjør synsundersøkelsen.
Grunnen til jeg mener de er dårlige er fordi jeg (og flere jeg kjenner) har fått feil brilleseddel på dem. Nå som jeg byttet kjede (burde vel kalle de synsdealere når jeg ser på prisen ) så ser jeg at jeg får samme brilleseddel som tidligere. Mens på specsavers var den helt vill! NB! Det at jeg og flere andre jeg kjenner har erfart det samme, gjør det jo ikke riktig! Vi bor alle i samme by og kan ha vært uheldige og møtt den ene dårlige optikeren.
Men uanvhengig av hva man mener, så kan "alle" kjøpe briller og glass hos specsavers - selv om man har optiker et annet sted