|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?Jeg har brilleabb og har progressive vanlige briller og helt vanlige solbriller, for meg funker det greit fordi jeg leser greit uten briller. Men jeg skal nok bytte til progressive solbriller etterhvert.
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?
Ja.
Jeg har progressiv garanti på mine - hvis jeg etter 6 mnd ikke greier å bruke de får jeg nye. (jeg har også vent meg på progressive briller ved å bruke "ungdomsprogressive" - for et ord!
![]() |
#3 |
heimføing
|
Legger inn protest på denne. Specsavers i Norge ble startet av en liten optikerkjede fra hele landet, og de ble ikke plutselig dårligere fagfolk bare fordi de selger billigere innfatninger. Dessuten er det gjerne andre ansatte enn optikerne som hjelper kunden å plukke ut innfatninger og velge glass, optikeren gjør synsundersøkelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Leser
|
Grunnen til jeg mener de er dårlige er fordi jeg (og flere jeg kjenner) har fått feil brilleseddel på dem. Nå som jeg byttet kjede (burde vel kalle de synsdealere når jeg ser på prisen
![]() |
#5 |
Tittel og tittel....
|
![]() |
|
|