Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-23, 09:41   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det er mulig vi har sett forskjellige pressekonferanser, men jeg trodde på hans legge-seg-flat-øvelse. Spesielt siden han har trukket seg både som statsråd, som nestleder og også har gitt beskjed om at han ikke stiller til neste Stortingsvalg. Han økte faktisk i min aktelse (noe som muligens ikke var vanskelig).

Det er jo ikke mulig at vi har sett to forskjellige pressekonferanser, så jeg skjønner ikke hvorfor du sier det. Obm er etter min mening smart, og det er veldig smart det han gjør. Hvis økokrim får noe på han, vel, bra at han ikke er i posisjon.

Opprinnelig lagt inn av lille meg

Jeg noterte meg med interesse at både Støre og Slagsvold Vedum benyttet deler av pressekonferansen til å gi den jobben som Borten Moe har utført som statsråd, det aller beste skussmål. Jeg er ganske langt unna sektoren hvor Borten Moe holdt til - hvorfor er det så veldig stor forskjell mellom hva FP mener om dette, og hva som er holdningen i Regjeringskvartalet?

... ehe, hva tenker du de skulle ha sagt? Avganger er jo som begravelser, man leter etter fine ting å si. Obm er en rutinert, god og effektiv politiker. Det er jo politikken han fører som er problemet ikke utførelsen. Eller ok, han er en bulldoser og ikke en diplomat. Vedum og Støre elsker jo at han fremfører alt av dårlige nyheter for dem. (Jeg tror ikke skolegang blir gratis så veldig mye lenge. Allerede nå er det umulig å studere uten tilleggsinntekt) Kjerkol kom jo litt i samme situasjon da hun sa at heretter måtte gamlingene klare seg selv (ok, min tolkning, ikke det hun da. Jeg synes nesten det var befriende at noen sa det høyt)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.