Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #15

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-23, 23:53   #1
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Leste en nyhetssak om at bønder nedover hele kysten i vest fryktet ødelagte avlinger pga. for mye regn.

Det har vel, såvidt eg har skjønt, vore verre nærare Bergen?

Eg er altså den fyrste til å klage over dårleg sommarvér og eg blir vérsjuk heilt på ekte. Her har det vore så fint at eg slo av robotklipparen fordi graset veks så sakte når det ikkje får vatn.

Alt dette vérpratet kan strykast frå gruffetråden eigentleg. Eg kjem tidsnok attende med dritvérsklaging.

Men gruff: 11-åring som alltid går rundt med ein fotball i beina sjølv om det er uttalt som ikkje lov inne. Det hjelper ikkje at han prøver vere grei og droppe ballen når han bytter den ut med ein ballong. Haudverken min veks og veks.

Gammel 22-07-23, 07:55   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Det har vel, såvidt eg har skjønt, vore verre nærare Bergen?

Eg er altså den fyrste til å klage over dårleg sommarvér og eg blir vérsjuk heilt på ekte. Her har det vore så fint at eg slo av robotklipparen fordi graset veks så sakte når det ikkje får vatn.

Alt dette vérpratet kan strykast frå gruffetråden eigentleg. Eg kjem tidsnok attende med dritvérsklaging.

Men gruff: 11-åring som alltid går rundt med ein fotball i beina sjølv om det er uttalt som ikkje lov inne. Det hjelper ikkje at han prøver vere grei og droppe ballen når han bytter den ut med ein ballong. Haudverken min veks og veks.

Rart det kan være så stor forskjell når det er så kort avstand, kan forstå hvorfor du mener det er fint vær da.

Chablis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.