Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Overnatting for fem i Oslo en natt denne uken?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-23, 19:21   #19
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overnatting for fem i Oslo en natt denne uken?

Scandic skriver jo at det alltid skal være glutenfritt å finne til frokost så det satser vi på. Noe mindre enn. Vanlig kan de nok fint takle, tross alt har ungene våre aldri spist hotellfrokost før så de vet ikke helt hva de skal forvente.

Oslo Street food tittet jeg på menyen og ble helt svimmel. Det meste av det for "skummelt" for mine unger tror jeg. Også står det jo "gluten" angitt på nesten alt.

I tillegg er vi et par uten nøtter og peanøtter, men alt i alt blir det nok bra uansett. (kombiner med en mann som 1)tåler alt, 2)spiser ca alt og 3)derved får grå hår av en familie som skal ha "uten løk og uten dressing" og sånn styr på den bestillings-skjermen på McD. men det blir sikkert så bra så, skal se nærmere på den der street food menyen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.