Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Leseplaner i sommer da?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-23, 18:01   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leseplaner i sommer da?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hanne Ørstaviks bli hos meg, venter på meg på biblioteket.

Har lest "like sant som jeg er virkelig" (etter tips fra deg Ine). Det var boken sin! Skjønner godt hun har vunnet priser. Veldig spenstig språk (eller jeg har hørt intervjuer med henne - mulig hun bare er slik )

Gammel 05-07-23, 19:25   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Leseplaner i sommer da?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Har lest "like sant som jeg er virkelig" (etter tips fra deg Ine). Det var boken sin! Skjønner godt hun har vunnet priser. Veldig spenstig språk (eller jeg har hørt intervjuer med henne - mulig hun bare er slik )

Takk for tips! Husker ikke å ha anbefalt den. Mener selv jeg ikke har lest noe av henne..

Hun er interessant. Hun var vel sammen med han historikeren som ble oppsagt? Pga me too-greier?

Før har jeg tenkt de virket så merkelige, jeg skjønte liksom ikke poenget deres når de var i media.

Leste baksiden av hennes siste bok, mye gjenkjennelig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.