|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til TrettebergstuenTrettebergstuen kjente selvfølgelig reglene, og forsøkte å omgå dem. Hjulpet av sin statssekretær. Det er drøyt som bare det, og en udemokratisk ukultur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen
Jeg synes mangelen på dømmekraft som han har vist i denne saken er ganske graverende for en politisk leder. Og som så mange før han virker det som han graver seg dypere og dypere ned i et hull for hver gang han prøver å unnskylde og forklare seg med ting som etterpå viser seg å ikke stemme helt. Det skal være lov også for politikere å gjøre feil, men da må man også tørre å si at man har gjort feilen med en gang - altså i det man oppdager at man har ubetalte solbriller i lomma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Leser
|
Jeg vedder 100,- på at Rødt blir å kaste han som leder. Som du ser så er det ikke store summen jeg satser
![]() |
#4 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til TrettebergstuenJeg tror ikke på han i det hele tatt. Jeg trodde på den første versjonen, men så tok det brått slutt. I beste fall intenderte han ikke å stjele dem i starten, men da han trodde var kommet unna med det tror jeg han tenkte at brillene var hans.
![]() |
#5 |
|
Usikker på hvorfor du siterte meg egentlig, for jeg skrev vel ikke at hans dømmekraft fremstår i harmoni med hans verv. Det med at han i det minste ikke har bevisst utnyttet statsrådposisjon var ment som a) jeg mener fortsatt Trettebergstuen er verre, helhetlig sett, og b) et hjertesukk over hvor sabla lavt lista for integritet blant de folkevalgte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Utilgivelig faktisk. Da har du virkelig lagt lista helt absurd lavt.
![]() |
![]() |
#8 |
Leser
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til TrettebergstuenJeg er enig med Input at "utilgivelig" blir veldig sterkt. Mannen har stjålet solbriller, ikke drept noen. Men jeg tror det kan bli vanskelig politisk fremover
![]() |
|
|