![]() |
#403 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15At min uendelig snille yngstesønn endelig får litt glede av jobben min, og fikk festivalpass til en festival han hadde sjukt lyst til å dra på. |
![]() |
![]() |
#404 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15At sommeren er tilbake, sammen med litt kjøligere netter. Perfekt kombo! |
![]() |
![]() |
#405 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Badekarbading på mårningen, det er så godt for sjel og ledd. |
![]() |
![]() |
#406 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Fredag.
#407 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Det er fredag og sol. Og jeg valgte bort deler av vinpakken i går, og er i bedre form i dag enn jeg ellers ville vært.
#408 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Vel, jeg valgte ikke bort alkoholen i går, kjenner jeg.
#409 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg har vært glad siden onsdag, og i dag sitter jeg og kjenner på ettergløden av å ha vært på festival. Nydelige folk, fantastisk musikk, mange konserter langt utenfor min komfortsone, nok drikke, såre føtter, brukt masse penger inkludert merch-kjøp, selfie med ett av mine nye idoler, klem av trommis i samme band, og herlige nye bekjentskaper. |
![]() |
![]() |
#410 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Har malt spikerteltet og fått på plass hagemøbler. Så nå ble det riktig så trivelig ute. Godt å få plassen ferdig før sommerferien, så kan vi bare slappe av da.
#412 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #1524 timer kortreist ferietur med mannen |
![]() |
![]() |
#413 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Fabelaktig dag i London. Camden Market, rusling langs kanalen til regent park der vi satt i skyggen og leste bok før vi ruslet tilbake og fikk med oss matbodene før stengetid. Varm dag,men perfekt program. |
![]() |
![]() |
#414 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Kjempefin bursdagsfeiring med storfamilien for minstejenta som fylte 6 år, flott vær og koselig samvær med søskenbarna, og hun gleder seg sånn over alle disse bursdagsgreiene; pakke opp gaver, blåse ut lysene på kaka, bursdagssangen, ballonger, såpebobler, ny kjole |
![]() |
![]() |
#415 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15NYC Pride
#416 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Å få en blid og glad sønn hjem fra konfirmantleir.
#417 |
Lesende
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Regnet som pøser ned. Det beste var at det startet to minutter etter at var kommet hjem fra jobben. Dette hjelper forhåpentligvis litt på bakken, nå som det regnet litt på fredag også. |
![]() |
![]() |
#418 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15En dag nærmere ferie. Sliten.
#419 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Ei heilt spesiell venninne som eg ikkje har snakka med på lenge ringte meg medan eg sat i bilen på veg til ein behandlingstime eg visste ville bli krevjande. Ho ga meg akkurat det løftet og det "peppen" eg trengte for å løfte hovudet og gå inn i timen med eit visst mot. Eg kjenner meg glad og heldig som har så nydelige folk i livet mitt.
#420 |
Lesende
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg har vært på trappestranda "mi" igjen. Det er så enkelt og trygt å stupe der og superenkelt å komme seg opp via "trappa" berget. I dag var det 23 grader rundt 50 meter fra land. Armlenet på sørsiden av trappa har falt av (frosten antar jeg) i løpet av vinteren, den ligger på bunnen et par meter lenger ut og bort så jeg da jeg dykket litt. Det er så fint der, jeg får alltid litt lykkefølelse av det stedet. |
![]() |
![]() |
|
|