|
|
#742 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Gruffetråden #14Gjester som ikke synes det er nødvendig å komme til noe i nærheten av avtalt tid. Ingen god begrunnelse, og ikke engang en beklagelse etter å ha ventet i halvannen til to timer. Da snurter jeg, altså. |
|
|
|
|
#743 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #14Jeg er trøøøøøøtt og får ikke gjort noe fornuftig i dag egentlig.
|
|
|
#744 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråden #14
Hva blir slettet fra Netflix ?
|
|
#745 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Gruffetråden #14#Den følelsen# når man for én gangs skyld har brukt mye tid på å legge en pen sminke i anledning sommerfest, og man får 30 harde vannstråler midt i den nysminkede fleisen når man fester vannsprederen til hageslangen. |
|
|
|
|
#747 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gruffetråden #14Kan jeg få gruffe over konseptet "buss for bane"? De utfører sårt tiltrengt vedlikehold på t-banen i det området jeg bor, men buss for bane fungerer ikke helt optimalt ... for å si det sånn. For meg som skal til sentrum går det relativt knirkefritt nå som jeg har lært meg de lure overgangspunktene.
|
|
|
#748 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
For en skikkelig kjip opplevelse. Det er jo sånt som kan skje, men veldig ekkelt likevel. Det å merke slike busser tydelig og ikke minst riktig er alfa og omega. Jeg hadde vurdert å sende en klage til Ruter.
|
|
#749 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråden #14En kropp som ikke spiller på lag.
|
|
#750 |
|
|
Sv: Gruffetråden #14Skjønner godtat Knerten ble liten da,Tjorven. |
|
|
|
|
#751 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråden #14Enig, Kaija. Jeg har maksdato om to uker og føler meg presset opp i et hjørne. Tilretteleggingen det ble snakket så fint om på dialogmøtet med NAV kunne visst ikke gjennomføres likevel.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 12-06-23 kl 20:18. |
|
|
|
|
#752 |
|
I endring
|
Sv: Gruffetråden #14I dag gruffer jeg over MS og hvor vanskelig det er å være pårørende og ikke minst den som er rammet. Varmen er hans verste fiende og han vet ikke helt hvordan han skal forklare det på jobb. Jeg får ikkr hjelpe, han skal klare det selv. Han klarer å jobbe, men må ha litt tilrettelegging med behov for pauser samt ikke settes til å jobbe midt i solsteken.
|
|
#753 |
|
|
Det er så leit. |
|
|
|
|
#754 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Gruffetråden #14Surr i bemanningen. Noen har vært snill og gitt alle de beste folka fri i juni og juli - men da blir det vanskelig å få sommerkabalen til å gå opp.
|
|
#756 |
|
|
Sv: Gruffetråden #14Å ikke få svar på skummel prøve jeg tok på sykehuset. At legen ikke får svar når hun etterlyser den. Og at sykehusfolkene svarer kryptisk når jeg ringer og maser. At sykehuslegen ikke ringer tilbake, som jeg ble lovet. Og når jeg maser videre får jeg beskjed om at legen valgre å sende brev i stedet. Hodet mitt er ekspert på overtenking til vanlig, og nå kaver jeg med å ikke tro på de fæleste scenarier som popper fram oppi der. |
|
|
|
|
#757 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
|
|
#758 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gruffetråden #14Åhh, den er kjip, håper du snart får svar
|
|
#759 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gruffetråden #14Dagens gruff.
|
|
#760 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Gruffetråden #1429 grader innendørs, jeg tror jeg dør..... eller renner bort i alle fall.
![]() |
|
|