Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Drømme- og hatjobb?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-07, 16:47   #1
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drømme - og hatjobb?

Topp 3 drømmejobb:
1: Organisasjonsjobb innenfor organisasjon eller fagfelt som jeg liker.
2: En høyt-oppe-i-LO eller ILO-jobb.
3: Hva som helst i NSM.

3 jobber jeg aldri kunne hatt
1. Prostituert. 2. Hva som helst innenfor pleie og omsorg. Det er bare ikke for meg.
3. Vaskejobb. All ære til de som orker. Vaske og rydde er heller ikke for meg.
4. Callsenterjobb. Been there, done that, aldri igjen.

For ordens skyld: Det er overhodet ingenting galt med å ha noen av de jobbene jeg lister opp på bunn3-listen. Det er bare det at JEG aldri kunne hatt en sånn jobb.

Sist redigert av Ru : 27-08-07 kl 17:01. Årsak: Ombestemt meg littegranne
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 16:50   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Topp 3;

Forfatter
Utenlandsreporter
Naturfotograf

Bånn 3;

Vaskehjelp (har vært det og ble deprimert)
Omsorgsyrker (tar ting så innover meg at det aldri kunne ha fungert for meg).
Kloakkarbeider.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 16:56   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Topp 3 drømmejobb
1) Forsker innen mitt felt
2) Aerobicinstruktør (ok, det måtte vært en deltidsjobb)
3) Sentralbanksjef

3 verste jobber
1) Revisor
2) Barnehageansatt
3) Jobbe med syke og gamle

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 17:05   #4
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Topp 3 drømmejobb
3) Sentralbanksjef

Jeg har hatt sommerjobb som sekretær for sentralbanksjefen, det er nok ikke så glamorøst som det kan virke som. Jeg fikk bare kanapeer èn gang i løpet av 2 måneder.

Gammel 27-08-07, 17:07   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

For ordens skyld: Det er overhodet ingenting galt med å ha noen av de jobbene jeg lister opp på bunn3-listen. Det er bare det at JEG aldri kunne hatt en sånn jobb.

Det er det ikke for meg heller.

Men tenkte på det i helga.. for det første da vi fløy ned til Stavanger.. da slo det meg at jeg aldri kunne vært en evigsmilende flyvertinne

Og for det andre da vi kjørte buss hjem om natta.. der 2/3 av passasjerende var fulle og ståkete. Og bussjåføren prøvde kjøre pent på en smal og svingende vei

:ikkenoeformeg:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 17:08   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men tenkte på det i helga.. for det første da vi fløy ned til Stavanger.. da slo det meg at jeg aldri kunne vært en evigsmilende flyvertinne

Jeg har vært på jobbintervju på en flyvertinnejobb. Men jeg ble funnet for kort.
Jeg var 1 cm for lav. :detdummestejegharhørt:

Gammel 27-08-07, 17:09   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på jobbintervju på en flyvertinnejobb. Men jeg ble funnet for kort.

Jeg hadde nok vært for brei
Til tross for mine 176 cm.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 17:12   #8
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Drømmejobb:

1. Fått fortsette som ridelærer, og kunne livnært meg på det.
2. Psykiatrisk sykepleie.
3. ?

Hatjobb:

1. Barnehage
2. Butikk
3. Kontor

Gammel 27-08-07, 18:18   #9
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg hadde nok vært for brei
Til tross for mine 176 cm.

Jeg hadde nok vær for brei jeg også

Det minner meg om flyturen hjem fra Kypros forrige uke. To av de kypriotiske flyvertinnene var omtrent like brei som en kulepenn. Mannen min kikket opp på de og konkluderte med at her nyttet det nok ikke å klage over trange flyseter - det hadde jo gått både to og tre sånne i bredden

Gammel 27-08-07, 20:23   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan opplyse om at det er en grunn til at man må være over 1,60 høy, og jeg kan love deg at du hadde fått belastningsskader fortere enn svint dersom du hadde forsøkt flyvertinnejobben, og har for lav høyde. Noen har klart å "snike seg gjennom" selv om de er for lave, og de sliter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.