|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#982 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5
Hvor strømmer du tidligere sesonger av MasterChef Australia? Har bare klart å finne den nest-siste sesongen, den fra 2022. |
![]() |
![]() |
#983 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Jeg har sett "6899 til eg dør" i helga. Om Kjartan Lauritzen (som viser seg å hete noe helt annet! Jeg hadde ikke peiling...) som kjøper Balestrand hotell ilag med dama og broren. Koselig og småmorsom serie. Fant den på nrk. |
![]() |
![]() |
#984 |
Unik
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Eg og mellomste såg ferdig masterchef Australia 2022 i dag. Blir eit tomrom. Og eg får tårer i augene kvar gong Jock ropar, give it up for... (den som rauk ut) Kjem til å bli rart å sjå 2023 sesongen, når den ein gong dukker opp. Har begynt på The Swarm. Eg ler av merkelige stedsplasseringer og blanding av språk, men serien lover bra. Berre 2 episoder er lagt ut, så langt.
#986 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Vi har akkurat sett ferdig sesong 2 av Yellowjackets og er riktig fornøyde med den. Vellaget og underholdende og spennende og overraskende morsom innimellom. (Men obs, den bør komme med de fleste advarslene.
#987 |
Introvert textrovert
|
Det er vel én Lassoepisode igjen vel?
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 29-05-23 kl 23:34. |
![]() |
![]() |
#991 |
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Jeg har et Succession-formet hull i hjertet mitt og lurer på om jeg rett og slett skal sette på Newsroom igjen. Eller West Wing. Har pløyd gjennom en hel del Vikings - Vallhalla og flirer en hel del, den er jo underholdende som bare det, spesielt for de av oss med forkjærlighet til serier hvor folk går rundt med skinn på skuldrene og sverd og sånt, men bare en blek etterligning av den første Vikings-serien, og ikke i nærheten av The Last Kingdom heller. |
![]() |
![]() |
#992 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Har du sett the Mandalorian? Mye snacks på skuldrene der!
#995 |
Introvert textrovert
|
Antar Ted skal reise hjem og Nate the snake/Nate the great tar over klubben og serien er over.
#996 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Har funnet en ny serie jeg liker, nemlig Alex Rider på Viaplay. |
![]() |
![]() |
#997 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Vi ser It's Always Sunny in Philadelphia på Disney. |
![]() |
![]() |
#998 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor ser du the Swarm? Klarte ikke å komme gjennom boka, kan kanskje prøve serien? |
![]() |
![]() |
#999 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den går på Viaplay. Har lyst til å se den, men har ikke Viaplay. Må vurdere abonnement etter hvert (må først høre fra andre om denne serien alene er verdt det ... )
|
|