Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag? #02

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-23, 10:49   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Denne her, den krever aktive armbevegelder for å telle noe som helst. Gå stillestående på gulvet krever at damene er AKTIVE.

Jeg skjønner at det blir tungt når du må ha med flere damer på laget for å telle skritt.

Jeg skulle høye opp skrittene i Dytt om den faktisk teller for lite. Det viktige er jo at du går dem, ikke hva klokken sier.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 28-05-23, 19:23   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg skjønner at det blir tungt når du må ha med flere damer på laget for å telle skritt.

Jeg skulle høye opp skrittene i Dytt om den faktisk teller for lite. Det viktige er jo at du går dem, ikke hva klokken sier.

Den sørens stavekontrollen altså.

Men jeg kan jo faktisk stå helt stille med beina og veive med armene og den teller.

Når jeg går på asfalt så har jeg talt, og den talte 100 når jeg talte 100. I skogen gjør den neppe det, men det løser jeg ved å ta skjermdump som viser klokka og skritt (på telefonen, naturlig nok, klokka kan ikke ta skjermdump) når jeg går inn i skogen og ut igjen, og registrerer det på tid. Og trekker fra skrittene. Det gir rett.

Men for gøy skal jeg og mannen bytte klokke neste skogstur.

Jeg tenker at jeg går jo det jeg går uansett. Og utenom akkurat dytt så bryr jeg meg ikke. Jeg vet han går med enn meg (nå stikker jo han på et par timers fotballtrening) men det lever jeg også fint med. Men han går ikke 3000 skritt mer enn meg på en skogstur der vi går på samme sti sammen, det er ikke teknisk mulig. Så enten er hans klokke raus eller så er min kjip eller så går jeg på en rar måte. Jeg går som jeg går uansett, det er jo ikke egentlig viktig hva klokka viser.

Bare frem til 11. Juni

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46.