Sv: Hva lurer du på i dag? #02
Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.
Jeg skjønner at det blir tungt når du må ha med flere damer på laget for å telle skritt. 
Jeg skulle høye opp skrittene i Dytt om den faktisk teller for lite. Det viktige er jo at du går dem, ikke hva klokken sier. 
Den sørens stavekontrollen altså.
Men jeg kan jo faktisk stå helt stille med beina og veive med armene og den teller.
Når jeg går på asfalt så har jeg talt, og den talte 100 når jeg talte 100. I skogen gjør den neppe det, men det løser jeg ved å ta skjermdump som viser klokka og skritt (på telefonen, naturlig nok, klokka kan ikke ta skjermdump) når jeg går inn i skogen og ut igjen, og registrerer det på tid. Og trekker fra skrittene. Det gir rett.
Men for gøy skal jeg og mannen bytte klokke neste skogstur.
Jeg tenker at jeg går jo det jeg går uansett. Og utenom akkurat dytt så bryr jeg meg ikke. Jeg vet han går med enn meg (nå stikker jo han på et par timers fotballtrening) men det lever jeg også fint med. Men han går ikke 3000 skritt mer enn meg på en skogstur der vi går på samme sti sammen, det er ikke teknisk mulig. Så enten er hans klokke raus eller så er min kjip eller så går jeg på en rar måte. Jeg går som jeg går uansett, det er jo ikke egentlig viktig hva klokka viser.
Bare frem til 11. Juni