Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-23, 20:44   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Vi ser Succession, og jeg liker den godt, altså, sånn i det hele. Men er det bare jeg i hele verden som synes det skjer gudsjammerlig lite i den serien? Episodene er utrolig lange, iallfall i forhold til innholdet. Jeg skjønner at den skal være sånn, altså, men det får da være måte på. Vi har sett to hele sesonger, så dette er ikke bare et oppstartsfenomen.

Edit: Manglet en episode på andre sesong, og nå skjer det jo ting…

Men sånn generelt: Det er mye dialog. Greit nok, men det er så sykt mange metaforer og allegorier hele tiden, og noen få ganger mener de det bokstavelig, men da tror jeg det er en metafor. Det er så forvirrende.

Sist redigert av Hyacinth : 16-05-23 kl 00:21.
Hyacinth er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:18.