Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor ofte bytter du briller?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-23, 11:57   #1
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte bytter du briller?

Jeg bytter når glass eller innfatning er slitt eller synet har endret seg. Det går noen år mellom hver gang.

Gammel 27-04-23, 13:33   #2
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg bytter når glass eller innfatning er slitt eller synet har endret seg. Det går noen år mellom hver gang.

Sånn. For meg går det vanligvis rundt tre år før jeg MÅ ha nye glass, de blir ripete til slutt. Innfatningen varer som regel lenger.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-23, 13:55   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Tenker at du gjør ingenting galt, det er noe galt med materialet i brillene, tenker jeg. Hadde det samme problemet med en innfatning for noen år siden, tredje gang malinga skallet av så fikk jeg ny innfatning av et annet merke hos optikeren.

Takk for tilliten! Det som er rart er at jeg har ødelagt to par på samme måte, selv om de er av ulike merker og materiale. De har vært veldig greie når jeg reklamerer, og de fikser uten videre, men jeg synes det er unødvendig heft.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har ikke ødelagt en brilleinnfatning siden før jeg var tenåring, tror jeg. Det høres veldig dårlig ut at de går i stykker, LilleT.

Hvor mye koster slike brilleabonnementer? Jeg tror optikeren min er dyrere enn nødvendig, men det er såpass mange ting brillene skal håndtere at jeg synes det er greit å fortsette hos dem som har historikken min.

Ja, om, det ikke er jeg som gjør en eller annen feil, må innfatningene være av svært dårlig kvalitet. Jeg bruker Brilleland. Om det er slik at kvaliteten på innfatningene er bedre andre steder, skal jeg vurdere å bytte. Vurderte brilleabonnement sist jeg byttet briller. Hadde til og med en tråd om det her, tror jeg ... Kom fram til at det umulig kan være lønnsomt for meg da, men det gitt at brillene holder litt lenger, selvsagt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.