Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Hage 2023

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-23, 19:30   #1
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hage 2023

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Ikke si det for høyt, jeg får som regel bare beholde krokusene et par dager.

Ikke si sånn. Jeg som har trodd kronus var lurt. De står fortsatt. Det er ikke ofte rådyra kommer helt til oss sekv om naboer alltid har besøk.

Gammel 22-04-23, 09:29   #2
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

I løpet av noen fine og solrike ettermiddager og kvelder, er hele hagen nå ferdig klippet, trimmet, raket, luket og i det hele tatt shinet skikkelig opp.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-23, 09:44   #3
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lært meg å kjøpe jord uten torv. Det er enkelt å finne. Oppdaget nå at jeg har kjøpt kompost med torv. Kujødselkomposten inneholder torv viser det seg. Jeg må bruke den når jeg først har den. Noen som vet hvor dumt det er? Jeg synes noe av jorda blir fort tørr. Spesielt i den ene pallekarmen. Det kan være andre grunner enn litt torv, kanskje? Jeg pleier blande inn litt av denne komposten i jorda hvert år.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:00.