Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #14

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-23, 19:44   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Lang og flott Mail fra et lite firma som driver med gamle og hardføre sorter (frø til grønnsaker og urter ja)
De har virkelig strukket seg kjempelangt for å finne en frøpakke som kan passe i Mordor der jeg bor. Og linker til gode råd!
Og helt uten at jeg har kjøpt noe (enda da, de har jo lagt inn solide aksjer for å få en fast kunde!)

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 23-03-23, 08:52   #2
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Lang og flott Mail fra et lite firma som driver med gamle og hardføre sorter (frø til grønnsaker og urter ja)
De har virkelig strukket seg kjempelangt for å finne en frøpakke som kan passe i Mordor der jeg bor. Og linker til gode råd!
Og helt uten at jeg har kjøpt noe (enda da, de har jo lagt inn solide aksjer for å få en fast kunde!)

Man blir så glad når man møter sånn service og fagkunnskap! Jeg vil også dyrke urter og grønnsaker i mitt Mordor, kan du dele navn på firma?

Galathea er ikke aktiv  
Gammel 23-03-23, 09:10   #3
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Man blir så glad når man møter sånn service og fagkunnskap! Jeg vil også dyrke urter og grønnsaker i mitt Mordor, kan du dele navn på firma?

https://www.facebook.com/groups/surviveseeds/?ref=share

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.