Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Unpopular opinion-tråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-23, 12:21   #11
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Det er ikke en unpopular opinion i denne tråden da ser det ut til.

Ikke i verden heller, det er vel derfor kroppspositivistene jobber som de gjør.

Jeg syns, i motsetning til tråden, at det er for mye fatshaming ute i verden. Jeg tror ikke det fins noen overvektige som ikke er klar over det selv, som ikke vet at det kan føre til sykdom eller som ikke på noe tidspunkt har vurdert å gjøre noe med det. Det er generelt ALTFOR mye i alle kanaler om kropp. Kroppspositivistene utgjør en marginal liten prosentsats av alt sammen. Det beste hadde vært om vi snakket mindre om dette, på alle vis, men inntil stillheten senker seg, trengs kroppspositivistene som en motvekt mot rosabloggere, voksne damer som slanker seg og nip/tucker eller gjør alskens dyrt, usunt og ubehagelig for å oppnå et bestemt utseende.

Hvordan kroppen ser ut er altså SÅ uinteressant, og min upopulære mening er at de aller fleste burde drite ganske mye mer i den enn de gjør. Det er gøy med det man kan bruke kroppen til. Alt annet er et sidespor.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.