Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-23, 22:41   #61
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Da jeg gikk på skole i USA så spurte jeg sidemannen: Do you have a rubber?
Hvor han svarte: yes, but do you need it now?
Lærte i ettertid at amerikanerne IKKE sier rubber til viskelær.

Gammel 06-03-23, 02:08   #62
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

En venninne av meg var på kunstutstilling med en venninne av seg som sitter i rullestol og ble stående å rugge på rullestolen hvor venninnen leende påpekte at hun satt i rullestol ikke barnevogn.

Høyner med å ha gjort akkurat det, på en pasient…

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-23, 08:31   #63
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg gikk 2. året på et musikkonservatorium. Dagen førsteårsstudentene kom ble jeg spurt om jeg kunne ta imot de og svare på spørsmål de hadde. En jente spurte meg hvordan jeg trivdes og hva jeg syntes om lærerne. Jeg svarte at jeg trivdes godt, og likte alle lærerne bortsett fra ham vi hadde i ped. Åja svarte hun- det er faren min

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-23, 08:51   #64
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trulte!!

Gammel 06-03-23, 14:20   #65
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg trenger denne tråden; elsker den!

Gammel 06-03-23, 14:33   #66
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Da jeg gikk på skole i USA så spurte jeg sidemannen: Do you have a rubber?
Hvor han svarte: yes, but do you need it now?
Lærte i ettertid at amerikanerne IKKE sier rubber til viskelær.

No kom eg på då eg var i London og spurte på restaurant om eg kunne Borrow the toilet og servitøren lo litt og spurte om korleis eg skulle få det med meg

Gammel 06-03-23, 14:42   #67
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns det virket så kult å gå med rollerblades og trille barnevogn. Prøvde bare en gang, det gikk IKKE så bra, jeg hadde ikke tenkt gjennom at man måtte ha vogn med håndbrems. Vi havnet i grøfta, og ungen fikk skrubbsår i ansiktet og greier, not my proudest mor-moment.

Gammel 06-03-23, 16:59   #68
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Floksa: Seriøst? Du tuller ikke? Wow, det må ha vært vondt.

Jeg stavmikset fingrene mine ja. Det var jo vondt men jeg var mye mer bekymra for å ha ødelagt julaften (og ikke minste var jeg redd for å ha ødelagt fingrene mine) enn for smerten
Jeg gjør sånne duste ting stadig vekk.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-23, 13:10   #69
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Julaften for en del år siden kom jeg plutselig på at jeg skulle lage medisterdeig. Siden jeg ikke har kjøtthakke så brukte jeg stavmikseren. Det fikk flott og da jeg var fornøyd med konsistensen tok jeg ut stavmikseren, la den under armen for å holde den fast mens jeg renset ut medisterdeigen fra hodet. Også klemte jeg litt ekstra med armen for å holde den godt fast……
Som ved et julemirakel kappet jeg ikke AV noe. Men fy faen som jeg så ut. Og som det blødde. Og siden det var julaften og jeg ikke ville ødelegge kvelden stappet jeg bare fingrene inne i masse dopapir og holdt hard. Jeg turde ikke åpne og se før maten spist og gavene åpnet.

Auau, Floksa. Hjemme hos oss gikk stavmikseren lenge under navnet "den pappa skader seg på når han skal lage guacamole". Nå har sønnen overtatt tacoproduksjonen så det går heldivis trygt for seg.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-23, 16:56   #70
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I verste småbarnsperioden hadde jeg et døgn fri å var borte på et årsmøte med overnatting. Det inkluderte stor middag på kvelden. Maten ble servert og etter å ha tatt en bit av min mat bøyde jeg meg elegant over til naboen og begynte å dele opp hans mat.
Han fortalte meg, mildt forbauset at han egentlig ikke trengte hjelp……

Gammel 08-03-23, 17:02   #71
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg gikk 2. året på et musikkonservatorium. Dagen førsteårsstudentene kom ble jeg spurt om jeg kunne ta imot de og svare på spørsmål de hadde. En jente spurte meg hvordan jeg trivdes og hva jeg syntes om lærerne. Jeg svarte at jeg trivdes godt, og likte alle lærerne bortsett fra ham vi hadde i ped. Åja svarte hun- det er faren min

Åh, minner meg om da jeg var 18, i bursdag til en venninne fra barneskolen, og vi var en gjeng som ble sittende og mimre om årene på barneskolen, inkludert lærere. Jeg presterte å si «husker dere hun sure, gamle, feite kjerringa vi hadde i keramikk?» og en av de som satt der sa «det er moren min».

Jauda.

Gammel 08-03-23, 17:02   #72
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har gjort og sagt mye dumt, men har tydeligvis fortrengt det meste for jeg kommer ikke på så mye.
Men jeg glemmer aldri den gangen jeg kjørte meg fast i en vanndam. Jeg kjørte budbil og hadde vært hos Schenker og lastet opp. Det hadde regnet mye, og rett ved terminalen var det en diger vanndam. Gjett hvem som kjørte rett ut i den så det kom vann i motoren og bilen stoppet. Det var litt dypere enn jeg trodde gitt. Det var skikkelig flaut å måtte ringe Falken og få bilen tauet ut, og jeg ble våt på føttene også.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-23, 20:35   #73
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Noen hadde montert dør med kodelåsen på innsiden på kontoret til den nye koordinatoren på jobb. Han ringer meg lett panisk og sier at han har klart å låse seg inne, han hadde da ikke fått koden til låsen.
Jeg sporer opp han som hadde døren før og sammen med han så står jeg på utsiden av døren og roper inn koden slik at han skal komme seg ut.

Så går jeg mot mitt kontor og en tanke slår meg, tenk om noen låser mitt kontor fra utsiden, hvordan skal jeg komme meg ut... Så slå det meg, det er jo bare til å bruke håndtaket. Så istedet for å stresse rundt for å finne den som kunne koden kunne jeg rett og slett bare ha åpent døren for han, fra utsiden.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-23, 23:58   #74
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Godt vi er to

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Åh, minner meg om da jeg var 18, i bursdag til en venninne fra barneskolen, og vi var en gjeng som ble sittende og mimre om årene på barneskolen, inkludert lærere. Jeg presterte å si «husker dere hun sure, gamle, feite kjerringa vi hadde i keramikk?» og en av de som satt der sa «det er moren min».

Jauda.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-23, 06:52   #75
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

I verste småbarnsperioden hadde jeg et døgn fri å var borte på et årsmøte med overnatting. Det inkluderte stor middag på kvelden. Maten ble servert og etter å ha tatt en bit av min mat bøyde jeg meg elegant over til naboen og begynte å dele opp hans mat.
Han fortalte meg, mildt forbauset at han egentlig ikke trengte hjelp……

Jeg lo høyt av denne!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-23, 06:59   #76
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke meg men moren min..
Før var det lettere å dirke opp biler..

Mamma (rundt 18-20 års alder) med et par venner fikk ikke låst opp bilen sin og fikk noen gutter til dirke opp låsen.

Men, det var feil bil. Bare lik modell og farge

Gammel 09-03-23, 07:43   #77
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Noen hadde montert dør med kodelåsen på innsiden på kontoret til den nye koordinatoren på jobb. Han ringer meg lett panisk og sier at han har klart å låse seg inne, han hadde da ikke fått koden til låsen.
Jeg sporer opp han som hadde døren før og sammen med han så står jeg på utsiden av døren og roper inn koden slik at han skal komme seg ut.

Så går jeg mot mitt kontor og en tanke slår meg, tenk om noen låser mitt kontor fra utsiden, hvordan skal jeg komme meg ut... Så slå det meg, det er jo bare til å bruke håndtaket. Så istedet for å stresse rundt for å finne den som kunne koden kunne jeg rett og slett bare ha åpent døren for han, fra utsiden.

Jeg lo god av denne ofte er det enkle det beste
Men jeg har så mange spørsmål?
Dere har dører som låser seg fra innsiden og må åpnes med kode for å komme ut. Men som kan åpnes uten kode fra utsiden? Er kontorene deres kombinerte glattceller og kontor?

Gammel 09-03-23, 07:46   #78
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og en kamerat var ute og vandret i noen dager på en led i skogene syd for Stockholm. På ettermiddagen kom vi frem til et vann med en langgrunt steinete strand. Vi hadde ikke giddet å bære med oss badetøy (og vi hadde vel heller ikke lyst til å drasse med oss vått undertøy), så vi vadet nakne ut i vannet som var helt nydelig varmt og godt. Steinene i bunnen var veldig skarpe og det var sikker 100 meter ut til man kom til midjedybde. Jeg, orienterer og alt, hadde ikke sjekket at det var en bilvei tett inntil. Når vi var ute i vannet så kom det selvsagt en familie med barn i barnehagealder dit. Vi måtte bruke sikkert 5 minutter på å gå sakte og veldig nakne innover for å komme inn til våre sekker og klær.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-23, 08:03   #79
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig nakne. God beskrivelse.

Gammel 09-03-23, 08:21   #80
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Standard

Oh no

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.