Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå? Tråd tre

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-23, 09:31   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Jeg er egentlig midt i 3 bøker. Jeg begynte på Cormack McCarthys Passasjeren, og selv om jeg syns den er ganske spennende, så syns jeg den er så tung å lese. Jeg har lest veldig mye amerikansk litteratur skrevet av menn i det siste, og mange av dem er så stuck i den beatpoesigreia, og hvor de bruker språket på en måte som er så slitsomt. Tror jeg må bare levere den tilbake til biblioteket.

Også holder jeg på med Full spredning på lydbok, men syns den er litt ekkel.

Til slutt: Kairos av Jenny Erpenbeck. Lettlest, og ganske interessant å lese om en historisk tid som både føles veldig fjern og veldig nær på samme tid, og som jeg på et vis vet mye og lite om.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Klara And the Sun av Kazuo Ishiguro. Og siden jeg tydelig blir sittende på Værnes i kveld, blir jeg kanskje ferdig i dag.

Den har jeg lest to ganger! Både på norsk og engelsk. Jeg fikk så lyst til å lese den igjen etter jeg så filmen After Yang, som jeg også kan anbefale.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:05.