|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Sv: Hage 2023
Det satte jeg i fjor. Fant aldri noen røtter under plantene, men håper en sesong til skal få fart på dem. Blir veldig fine blomster.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hage 2023
Ja, og de kan jo bli høye også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
koko
|
![]() Sv: Hage 2023Då har eg potta om dei tomatane eg sådde i januar, samt agurk. Sådde tomat i februar også, dei skal eg ikkje somle like lenge med før eg pottar om. Tenkte også å så nokre tomatfrø rundt påske. Har liksom frøa og det kan no vere interessant å sjå kva som vil trivast best her.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hage 20233 sorter tomater er sådd, og chili og paprika vokser og ser ut til å trives, til tross for bladlus som jeg prøver å fjerne å spray zalovann. Det holder dem i sjakk ser det ut til, men de blir ikke borte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hage 2023Jadda, en halvmeter snø og i morges var det 18 minus. Våren lar vente på seg. Ikke sett noe til spinat, salat og reddik som ble vintersådd inne i drivhuset, ikke så rart kanskje med slike temperaturer... Hadde gleda meg til påskeferie med stell av hage og drivhus, men ser ut som det blir snømåking i stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|